Ondanks toezeggingen geen oplossing wel facturen

• 26 april 2016
  • 2 reacties
  • 313 keer bekeken

Al maanden ben ik in conflict met telfort over facturen. Probleem is ontstaat door het wegvallen van de telefoonmast in mijn omgeving. Dit is veroorzaakt doordat een flat is afgebroken. Komt iets nieuws voor terug maar dat heeft al een jaar geduurd. Hiervoor is een correctie gekomen. ik zou 31 euro iig ontvangen en later is ook toegezegd dat 57 euro betaald zou worden. De 31 euro heb ik ontvangen . het andere bedrag niet. Tevens zou mijn vrouw op haar nummer ook 31 euro terug krijgen. VAndaag is gewoon haar abonnement afgeschreven. Geen verrekening niets. kan niet meer inloggen op haar nummer. Ze is overgestapt naar een andere provider. heeft iemand ervaring hierin en wat te doen. Iemand ervaring is het terugontvangen van geld. ik heb ook al consument autoriteit & markt ingeschakeld. ook ervaring bij overstappen naar andere providers. kom er zo niet uit. graag hulp

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hoi gielrob. Vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de vergoeding. Graag wil ik voor je nakijken hoe het zit met de afgesproken vergoedingen. Wil je je 06-nummer, geboortedatum en naw gegevens via een privébericht.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi gielrob, jammer dat een reactie uitblijft. Ik had je graag verder geholpen.

Mocht je nog een vraag hebben, trek je dan even aan de bel in een nieuw topic?

Hier gaat een slot op.