beantwoord

(On)terechte herinnering betaalde factuur

• 19 mei 2014
  • 2 reacties
  • 686 keer bekeken

Ik heb een 06-nummer op mijn naam die een vriend op het moment gebruikt hij betaald de facturen automatisch via zijn bank nou heeft hij omdat hij de factuur niet kon betalen gevraagd aan zijn zus om het bedrag over te maken. Naar zijn weten is dit gebeurt, maar ik kreeg vandaag een mail dat het bedrag binnen 3 dagen betaald moet zijn. Ik weet niet of het zo is dat niet iedereen het zomaar kan betalen, maar dit zou denk ik geen probleem moeten wezen.

Bij wie kan ik terecht om dit opgelost te krijgen ? ik heb geen nummer bij de e-mail gekregen.
Ben al bijna 10 jaar klant nooit problemen gehad en wil dit graag zo houden.

Vriendelijke groet,
Funda
icon

Beste antwoord door Laila 20 mei 2014, 12:08

@Fun,

Welkom op het forum! Iedereen kan de factuur betalen, zolang het maar met de juiste gegevens en naar de juiste rekening wordt overgemaakt. Jij geeft aan dat het naar zijn weten is betaald, maar heeft hij ook bij zijn zus gecheckt of het daadwerkelijk is betaald? Heb je rekening gehouden met de verwerkingstijd? Wanneer is het overgemaakt?

Laïla
Bekijk reactie

2 reacties

Badge +2
Verwerking van een factuur kan tot 5 werkdagen duren. Wat helpt is dat bij overmaking factuurnummer en 06-nummer worden vermeld. Is het bedrag overgemaakt naar 9275549? Om eea na te gaan kan alleen de contractant en alleen telefonisch contact worden opgenomen met afdeling incasso op 0900-9596.
Badge
@Fun,

Welkom op het forum! Iedereen kan de factuur betalen, zolang het maar met de juiste gegevens en naar de juiste rekening wordt overgemaakt. Jij geeft aan dat het naar zijn weten is betaald, maar heeft hij ook bij zijn zus gecheckt of het daadwerkelijk is betaald? Heb je rekening gehouden met de verwerkingstijd? Wanneer is het overgemaakt?

Laïla

Reageer