beantwoord

nummer geblokkeerd nog steeds niet heraangesloten

• 1 juli 2013
  • 3 reacties
  • 2197 keer bekeken

Badge
Hallo,

Door nogal wat privé omstandigheden ben ik vorige maand vergeten de factuur te betalen waardoor mijn nummer werd geblokkeerd.

Nu heb ik deze factuur inmiddels betaald, wat ook te zien is in 'mijn Telfort', maar mijn nummer is nog steeds geblokkeerd!

Iemand enig idee?

Groet,
icon

Beste antwoord door Denise 1 juli 2013, 09:55

@Swedishchef,

Balen dat jouw nummer nog geblokkeerd is. Als je volledig bent afgesloten duurt een heraansluiting 48 uur, je dient zelf contact op te nemen om een heraansluiting aan te vragen. De verwerking van de betaling kan vijf werkdagen duren. Meer informatie vind je hier.

Denise
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@Swedishchef,

Balen dat jouw nummer nog geblokkeerd is. Als je volledig bent afgesloten duurt een heraansluiting 48 uur, je dient zelf contact op te nemen om een heraansluiting aan te vragen. De verwerking van de betaling kan vijf werkdagen duren. Meer informatie vind je hier.

Denise
Badge
Verwerkt is de betaling volgens mij al, want het bedrag staat niet meer open in 'mijn Telfort'

Ik zal dan nog maar even afwachten!
Reputatie 3
Badge +1
@Swedishchef,

Ben je inmiddels gedeblokkeerd? Zo niet, dan kijk ik graag de status voor je na. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise

Reageer