beantwoord

Nog steeds afgesloten, achterstand wel betaald

  • 20 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 215 keer bekeken

Hoi, graag dringend hulp voor mijn afsluiting gezocht
Ik ben al een tijdje afgesloten, de achterstand is wel betaald. Vorige week al en ik hoor verder niks van Telfort
Erg vervelend, ik kan niet bellen en ik kan niet gebeld worden etc. Ook niet naar jullie voor dit te checken
Ik heb wel weer een factuur ontvangen voor de nieuwe maand, maar daar staat ook niks duidelijk in hoe en wat en bij inloggen bij mijn telfort staat er ook niks over mijn afsluiting en er staat dat alles van elke maand betaald is...
Heel vervelend! kan iemand mij hierbij helpen? Graag!
Alvast erg bedankt

Vr.Groet, Larissa
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 20 augustus 2019, 23:34

Zijn de 5 werkdagen al voorbij?

Mijn telefoon is geblokkeerd door een betalingsachterstand
Is je telefoon geblokkeerd omdat je een betalingsachterstand hebt?
Als je direct via iDEAL betaalt, wordt je telefoon binnen 5 werkdagen automatisch gedeblokkeerd. Je vindt de link voor de betaling via iDEAL in de e-mail met de betalingsherinnering.
Bekijk reactie

6 reacties

Zijn de 5 werkdagen al voorbij?

Mijn telefoon is geblokkeerd door een betalingsachterstand
Is je telefoon geblokkeerd omdat je een betalingsachterstand hebt?
Als je direct via iDEAL betaalt, wordt je telefoon binnen 5 werkdagen automatisch gedeblokkeerd. Je vindt de link voor de betaling via iDEAL in de e-mail met de betalingsherinnering.
En de laatste factuur ook al betaald, eerst moet alles betaald zijn voordat er word aangesloten, dus ook als er weer een nieuwe factuur komt moet die eerst voldaan zijn.

@nelly jacoba , de laatste regel klopt toch niet, via Ideal word je binnen enkele uren weer aangesloten is de bedoeling, bij handmatig overmaken is het 5 werkdagen ivm de verwerking.
......

@nelly jacoba , de laatste regel klopt toch niet, via Ideal word je binnen enkele uren weer aangesloten is de bedoeling, bij handmatig overmaken is het 5 werkdagen ivm de verwerking.


"Mijn" tekst is gekopieerd van de Telfort site.
Dat lijkt me toch een onverdachte bron.
Dit gaat over betaling nadat je al afgesloten bent.

Betaling mobiel
Reputatie 8
Badge +10
@LLRC Hoi Larissa, ik snap dat het vervelend is dat je geblokkeerd bent, en dat je zo snel mogelijk weer aangesloten wilt worden. Ik help je graag verder en heb de status voor je nagekeken.

Gewoonlijk word je binnen uiterlijk 5 werkdagen weer aangesloten, zo gauw de betaling ontvangen en verwerkt is. Via iDeal gaat het zelfs sneller. Ik heb jouw gegevens opgezocht en navraag gedaan bij de specialisten. Doordat er dusdanig lang facturen open hebben gestaan, heeft je abonnement nu een status die niet automatisch meer geactiveerd wordt. Je was net op tijd met de betaling, waardoor de specialisten nu nog kunnen zorgen dat je weer aangesloten wordt. Als je iets langer had gewacht, was het abonnement beëindigd. Gelukkig kan het nog hersteld worden, dat neemt een paar werkdagen in beslag, ik verwacht dat je na ongeveer 3 werkdagen weer aangesloten bent. Je ontvangt een bevestiging zo gauw dit is gebeurd.

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.
Hoi Alexandra, dankjewel dat je dit voor mij na hebt gekeken. En dank voor de info, ik kan dus ieder moment een bevestiging krijgen en mijn deblokkering?
Ik wacht nog even af dan.... Dankjewel in ieder geval

groetjes, Larissa
Reputatie 8
Badge +12
Ik neem hem even over van Alexandra, zij geniet van vakantie. Ik heb dan ook even gekeken en ik zie dat de aansluiting inmiddels weer actief is.

Mocht je nog weer vragen krijgen, laat het ons dan vooral weten.

Reageer