beantwoord

Nog niet teruggebeld na toezegging via Chat

• 22 januari 2018
  • 54 reacties
  • 819 keer bekeken

Waar is de chatbox gebleven? Ik heb vorige week een tijd lang zitten chatten met medewerkers, maar ik kan hem nergens meer vinden.

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid van je topic.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 24 januari 2018, 16:51

Hoi Dootje, ik heb even rondje gedaan op kantoor bij mijn collega's van Chat en heb Edwin gevonden. Hij zorgt ervoor dat alsnog gebeld wordt hierover. Als ik verder nog iets voor je kan doen, dan hoor ik dat graag.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

54 reacties

Die is nog in testfase daarom kan deze af en toe verdwijnen.
Ik heb vorige week in die chats afgesproken dat mijn probleem uitgezocht zou worden en dat ik binnen 5 dage teruggebeld zou worden. Tot op heden (8e dag) nog geen reactie. Ik wil dus graag gebeld worden.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Dootje, wat jammer om te lezen dat je nog niet gebeld bent. Wil je je adresgegevens en/of klantnummer aanvullen in je profiel? Dan kijk ik met je mee.
Gedaan.
Reputatie 6
Badge +7
Bedankt Dootje. Ik zie geen aantekening dat je gebeld zou worden in de chat die je hebt gehad met mijn collega. Ik lees daarin terug dat mijn collega uitleg heeft gegeven over opbouw van je factuur, dat daar je vraag over ging, maar zie daarna geen reactie van je terug in de chat. Misschien dat er iets niet helemaal goed is doorgekomen. Gaat daar je vraag nu ook over? Ik hoor het graag.
Ik heb daarna nog met Erwin gechat. Hierin wordt dit duidelijk afgesproken. Vreemd dat jullie die niet hebben, ik wel, heb hem opgeslagen. Ik ben nu op mijn werk, dus ik heb hem niet bij de hand, maar jullie moeten hem ook hebben. Hoe kom ik er anders bij?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Dootje, als je me wilt laten weten wat er aan de hand is, dan help ik je hier graag verder.
Ik zit weer op mijn werk nu. Kan ik de chat historie mailen? Daar staat alles in.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Dootje, er is geen mogelijkheid om via het forum te e-mailen. Ik wil je vragen om toe te lichten wat er is en dan help ik je hier graag verder 🙂.
Dat is heel vervelend. Mail reageren jullie niet op , chat is verdwenen, terugbellen gebeurt niet. Tijd voor een klacht. Ik ga niet weer het hele verhaal doen, terwijl het allemaal in een chat staat. Ik zal thuis de chat geschiedenis wel in een reactie kopiëren. In de tussentijd heb ik dan wel weer een melding van jullie gekregen dat ik het bedrag van mijn factuur gestorneerd het en of ik het weer wil betalen. Mijn antwoord naar dit (geen no-reply) mailadres wordt gebounced, dus hier kan ik ook niet op reageren. Gaat lekker zo. Ga zo door.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Dootje, ik wil je heel graag helpen, maar dat kan ik niet als ik niet weet wat er precies speelt.
De uitleg die mijn collega eerder heeft gegeven over de factuur klopt. Die is opgebouwd uit het actietarief die goed op de factuur staat, waarbij je nog 5 euro voor het opnemen pakket betaald en nog 5 euro voor een 2e ontvanger. De andere kosten komen voort uit gebruikerskosten van het bellen.
Zoals ik gisteren al zei heb ik daarna met Erwin gechat en daarin is afgesproken dat mijn probleem uitgezocht zou worden en dat ik teruggebeld zou worden. Hij zou zelfs mijn voorkeuren doorgeven dat ik op maandag en vrijdag overdag of anders op dinsdag-, donderdag- of vrijdagavond gebeld zou worden.

Dat chatten leek goed te werken, maar de historie wordt dus blijkbaar niet bewaard, de mensen waarmee gechat wordt doen niet wat wordt afgesproken en het hele chatten is ineens niet meer mogelijk,

Daarom wil ik graag een mailadres krijgen waar ook daadwerkelijk mee heen en weer gemaild kan worden zodat ik die chat en ook andere bestanden waaruit blijkt dat het niet klopt kan mailen.
Oja, op de Feedback van afgelopen maandag werd óók al niet gereageerd trouwens.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Dootje, ik begrijp dat je gebeld wilt worden en ik vind het heel jammer dat dat nog niet gedaan is. De chat kan ik niet weer vinden en daarmee zeg ik niet dat die er niet is geweest, want dat is denk ik een foutje in het systeem. Nogmaals, ik wil je graag helpen en daarvoor wil ik je vragen om je probleem toe te lichten. Daarna kan ik dan ook kijken door welke afdeling je gebeld zou worden.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Dootje, ik heb even rondje gedaan op kantoor bij mijn collega's van Chat en heb Edwin gevonden. Hij zorgt ervoor dat alsnog gebeld wordt hierover. Als ik verder nog iets voor je kan doen, dan hoor ik dat graag.
Ok bedankt. Ik wacht het af.
Reputatie 6
Badge +7
Helemaal goed, dan hebben we contact zodra je iets hebt gehoord. Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen, dan hoor ik dat graag.
Ik word steeds op mijn mobiel gebeld, maar die gaat automatisch gelijk door naar de voicemail. De voicemailberichten bevatten slechts achtergrondgeluiden van wat lijkt op een helpdesk, maar er wordt niets ingesproken verder, dus ik kan ook niet terug bellen. Ik ben ook nog niet op mijn vaste nummer door jullie gebeld, maar die lijn zou er zomaar weer uit kunnen liggen zoals meestal.
Zo schiet het niet op, graag contact opnemen met iemand die mij mijn probleem uitgezocht heeft, zodat ik niet alles weer opnieuw hoef uit te leggen.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Dootje, wat jammer dat mijn collega's je niet kunnen bereiken. Uit je bericht maak ik op dat dat meerdere malen geprobeerd is. Is het de bedoeling dat je mobiel direct doorgaat naar je voicemail?
Nee natuurlijk niet maar daar gaat het toch niet om?

Waarom spreekt niemand iets in zodat ik terug kan bellen?

Mijn vaste lijn ligt er weer uit zoals gewoonlijk. Gelijk iets om ook op te pakken misschien?
Ik heb nog een derde telefoonnummer toegevoegd aan mijn profiel dat jullie kunnen bellen.

Ik heb net een herinnering van een betalingsachterstand gekregen van jullie dat ik voor 7 februari moet betalen. ik ga ervan uit dat alles voor die tijd is opgehelderd.
Reputatie 6
Badge +7
Hallo Dootje, aangezien ik niet precies weet wat er aan de hand is, kan ik er niet over oordelen wat betreft de factuur. Ik raad je aan om de factuur te betalen. Mocht er iets niet kloppen, dan wordt dat alsnog verrekend daarna.

Kun je niet uitbellen, niet gebeld worden, of beide niet? En wat voor kleur brandt het voicelampje op je modem? Ik begrijp uit je bericht dat dit vaker voorkomt. Wat was er vorige keer aan de hand waarna je telefoon het weer deed?
Pfff.....ik zou teruggebeld worden over het feit dat mijn abonnement ineens gewijzigd is nadat ik een tussentijdse korting van jullie heb gekregen. Dit klopt niet en ik heb hierover met ene Edwin of Erwin gechat. Die zou regelen dat het uitgezocht werd en dat ik teruggebeld zou worden. Dit is tot op heden niet gebeurd en de chat schijnt ook verdwenen te zijn bij jullie.

Jij hebt me zelf een bericht gestuurd:

Nog steeds geen contact geweest, wel een betalingsherinnering. Ik word hier echt heel er moe van en ga maar eens op zoek naar een klachtenkompas of Radar of zoiets, want dit schiet niet op.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Dootje, in dit topic heb ik je meerdere malen gevraagd toe te lichten wat er aan de hand is. Ik heb je uitleg gegeven over de opbouw van je factuur eerder. Geeft dat duidelijkheid?
Je bent al wel gebeld, maar kennelijk gaat daar iets niet helemaal goed dat we je niet kunnen bereiken. Dank voor het toevoegen van een ander telefoonnummer.

Als ik je verder kan helpen met je vaste telefoon zie ik je reactie op mijn eerdere vragen graag tegemoet.
Ik wacht nog steeds op een telefoontje van iemand van jullie die mij uit kan leggen waarom ik altijd een uur kon bellen voor 9 cent en dat sinds november voor 7,20 is terwijl er niets aan mijn abonnement gewijzigd is (ik heb alleen maar een korting voor 4 maanden gekregen).

Hoe moeilijk kan het zijn om dit uit te zoeken en mij hierover terug te bellen? Jullie hebben inmiddels 3 nummers van me.