beantwoord

Nog niet aangesloten ondanks iDeal betaling

• 9 mei 2020
  • 3 reacties
  • 32 keer bekeken

Hoi @Ster03, lastig dat je geblokkeerd bent. Net als JanD ben ik wel benieuwd hoe je de betaling hebt gedaan? Als je betaalt via iDeal ben je dezelfde dag weer aangesloten, als je handmatig betaalt gaat daar uiterlijk 5 werkdagen overheen voordat je betaling bij ons binnen is en je aangesloten wordt.

Is het inmiddels gelukt en werkt je verbinding weer? Zo niet, of als je vragen hebt, laat het dan vooral weten.

Ik heb ook via Ideal betaald en nog steeds niet ben ik aangesloten.

Gisteren nog gebeld met telfort maar zo goed werd ik niet geholpen door de telefoon.

Ik snap en heb begrip in deze tijd maar mijn internet en mijn tv verbinding is al rot.

Ik hoop dat je me kan helpen

Groetjes Nona

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 11 mei 2020, 13:37

Hi @NonaMaluku, ik kan me goed voorstellen dat 't zeker nu lastig is om geen internet te hebben. Ik begrijp dat je de factuur al wel via iDeal had betaald, maar dat je nog niet aangesloten was. We helpen je hier graag verder.

Fijn dat je gegevens in je profiel staan, ik heb ze erbij gepakt. Als ik nu naar jouw verbinding kijk, zie ik dat je weer aangesloten bent, dat ziet er goed uit. Als je betaalt via een betaallink, verwerken we jouw betaling op werkdagen binnen uur - meestal al binnen 4 uur. Mocht je een volgende keer niet zeker weten of je op tijd kan betalen, dan kan je ook contact opnemen om een betaalafspraak te maken. Zo kunnen we voorkomen dat je afgesloten wordt, voorkomen is natuurlijk beter dan genezen.

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. 

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Als men zelf via ideal betaald dan is de verwerking bij Telfort 4 tot 5 werkdagen en als je betaald via een betalingslink van Telfort wordt het dezelfde dag verwerkt.

Als men zelf via ideal betaald dan is de verwerking bij Telfort 4 tot 5 werkdagen en als je betaald via een betalingslink van Telfort wordt het dezelfde dag verwerkt.

Dat heb ik dus gedaan. 

Heb dus via een email een link gekregen en betaald.

Groetjes

Reputatie 8
Badge +10

Hi @NonaMaluku, ik kan me goed voorstellen dat 't zeker nu lastig is om geen internet te hebben. Ik begrijp dat je de factuur al wel via iDeal had betaald, maar dat je nog niet aangesloten was. We helpen je hier graag verder.

Fijn dat je gegevens in je profiel staan, ik heb ze erbij gepakt. Als ik nu naar jouw verbinding kijk, zie ik dat je weer aangesloten bent, dat ziet er goed uit. Als je betaalt via een betaallink, verwerken we jouw betaling op werkdagen binnen uur - meestal al binnen 4 uur. Mocht je een volgende keer niet zeker weten of je op tijd kan betalen, dan kan je ook contact opnemen om een betaalafspraak te maken. Zo kunnen we voorkomen dat je afgesloten wordt, voorkomen is natuurlijk beter dan genezen.

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. 

Reageer