beantwoord

Nog geen internet na betaling openstaande factuur

  • 25 maart 2020
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

Reputatie 1

Heb al 2x betaald in 4 dagen maar nog geen internet . Wel Tv en radio

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door JurgenM66 25 maart 2020, 16:49

Hoi hoi ..

 

Het is al opgelost . 
Alle bedankt voor reactie’s 👍

Bekijk reactie

5 reacties

Hallo @JurgenM66 , als je wèl tv en radio hebt via hetzelfde modem moet internet ook werken.

Reset je modem eens naar fabrieksinstellingen, dus niet alleen even aan-uit en internet zou weer moeten werken.

 

Reputatie 1

Ik heb dit al vele malen gedaan . Mail , chat , bellen ( geen gehoor alleen antwoord apparaat) , resetten, kabels etc …. 

Hallo @JurgenM66 , je kunt ook Twitteren of Facebooken.

 

Reputatie 1

Hoi hoi ..

 

Het is al opgelost . 
Alle bedankt voor reactie’s 👍

Reputatie 8
Badge +10

Dag @JurgenM66. Van harte welkom hier. Ik lees dat het probleem inmiddels al is opgelost (via een andere weg). Dat is fijn. Mocht je toch nog ergens mijn hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag. 

Reageer