Nog een factuur??

  • 30 september 2016
  • 2 reacties
  • 71 keer bekeken

Ivm afloop 2 jarig abonnement heb ik in juli besloten om mijn abonnement bij jullie op te zeggen en zit ik vanaf eind augustus bij een andere provider. (Reden van overstap was puur financieel en niks te klagen over Telfort)
Nieuwe provider had nummerbehoud geregeld. Alles verliep goed. Keurig de laatste factuur gekregen. Dus alles zit goed dacht ik.
Maar nu is er opeens nog een bedrag afgeschreven. Omdat ik inmiddels bij de nieuwe provider zit kan ik niet meer hier inloggen. Ik krijg de melding dat mijn gebruikersnaam niet bekend is. Hierdoor kan ik dus niet zien waarom ik nu nog een betaling aan jullie moet doen.

Wil graag dat dit uitgezocht wordt!!

2 reacties

Inmiddels opgelost!!
Badge +13
Hi Elise, wil je ons vertellen wat de oplossing was? Misschien kunnen andere klanten ervan leren 🙂

Reageer