beantwoord

Nieuwe iDeal link

• 12 april 2020
  • 6 reacties
  • 174 keer bekeken

Reputatie 1

Update:

Inmiddels is de betaling gelukkig alsnog gelukt via de website. Graag ontvang ik mijn handmatig overgemaakte betaling terug op mijn rekening daar ik nu 2 keer heb betaald. 

Goedenavond, 

Graag zou ik een een nieuwe iDeal link ontvangen ivm een openstaande factuur en internet blokkade. Helaas is de betaling via de huidige link mislukt, er blijft continu staan “betaling wordt verwerkt”, terwijl er niets gebeurt. Er is ook niets van mijn rekening afgeschreven. Ik heb toen het bedrag handmatig overgemaakt, maar helaas kwam ik tot de ontdekking dat deze verwerking 5 werkdagen kan duren. 

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 14 april 2020, 17:09

Dag @Sira89. Van harte welkom hier. Ik zie dat je inmiddels hebt gebeld en mijn collega de waarschuwingspagina heeft laten verwijderen. Door een administratieve fout was deze nog actief, terwijl je betaling al wel was verwerkt. Klopt het dat je nu weer internet hebt? Het bedrag dat je dubbel hebt betaald wordt binnen 10 werkdagen teruggestort. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen. 

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 1

Mijn internet is overigens nog steeds afgesloten terwijl alle facturen zijn voldaan. Ik heb het modem al eens gereset maar helaas werkt het nog steeds niet. Hoelang gaat dit nog duren? 
Ik kan jullie niet telefonisch bereiken omdat het zondag is. 

Reputatie 8
Badge +18

Dan heb je nu pech omdat de moderators na de paasdagen weer aanwezig zijn, vul in ieder geval op je forum profiel je postcode en huisnummer in zodat webcare ziet wie je bent

Reputatie 1

Dat is zeker pech, vooral omdat op de site staat dat de blokkade na een aantal uren wordt verwijderd. En met verplicht thuiswerken is dit echt wel een probleem. 

Postcode en huisnummer heb ik inderdaad ingevuld! 

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Sira89. Van harte welkom hier. Ik zie dat je inmiddels hebt gebeld en mijn collega de waarschuwingspagina heeft laten verwijderen. Door een administratieve fout was deze nog actief, terwijl je betaling al wel was verwerkt. Klopt het dat je nu weer internet hebt? Het bedrag dat je dubbel hebt betaald wordt binnen 10 werkdagen teruggestort. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen. 

Reputatie 1

Zojuist thuis gekomen en modem gereset, internet werkt gelukkig weer! :) 

Reputatie 8
Badge +9

Fijn om te lezen dat alles weer werkt, @Sira89. Mocht je toch nog ergens vragen over hebben, dan weet je me te vinden.

Reageer