Nieuw rekeningoverzicht

• 27 december 2013
  • 18 reacties
  • 2044 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Waarom staan er op het nieuwe rekeningoverzicht geen specificaties v.w.b. gevoerde telefoongesprekken?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

18 reacties

Badge
@apanken,

Allereerst wil ik je hartelijk welkom heten op het forum!
Momenteel is het niet mogelijk om de specificaties van de telefonie factuur in te zien. Er wordt hard aan gewerkt om dit mogelijk te maken. Echter kan ik je nog geen datum geven wanneer dit mogelijk zal zijn. Excuses voor het ongemak.

Peer
Reputatie 1
Badge
@apanken,

Momenteel is het niet mogelijk om de specificaties van de telefonie factuur in te zien. Er wordt hard aan gewerkt om dit mogelijk te maken. Echter kan ik je nog geen datum geven wanneer dit mogelijk zal zijn. Excuses voor het ongemak.

Peer

Als ik ga kijken naar het overzicht staat voor de periode 17 nov t/m 16 dec  er maar 1 gesprek op van ruim 9 minuten naar een 0800 nummer en dat is gratis.
Dus snap ik niet waar die € 0,96 voor zijn??
Reputatie 1
Badge
Waarom staan er op het nieuwe rekeningoverzicht geen specificaties v.w.b. gevoerde telefoongesprekken?
Gemarkeerd als antwoord: Peer - Telfort op 27 december 2013, 17:04
@apanken,

Peer

Inmiddels is het alweer 2 jaar geleden dat ik gevraagd heb waarom de specificatie van de telefonie niet gewoon op de factuur staan, zoals jullie zelf nog steeds aangeven: "Het verbruik is onderdeel van je factuur . Op elke factuur staan ook je gesprekken gespecificeerd."

Dit klopt dus nog steeds niet voor mijn glasvezelfactuur. Zoals 2 jaar geleden al werd vermeldt "wordt er hard gewerkt om dat mogelijk te maken".
En zie, die programmeurs hebben het nog steeds niet voor elkaar gekregen........... :?
Het is natuurlijk ook wel erg moeilijk om een specificatie die op de site vermeldt staat in de factuur op te nemen............. :@

Wat een waardeloze bende Telfort, jullie moeten je schamen!!!!!!!!!!! 😠
Reputatie 8
Badge +2
HI apanken, mijn excuses voor deze veel te late reactie. Inmiddels zouden de gespreksspecificaties zichtbaar moeten zijn in Mijn Telfort. Heb je daar al eens gekeken? 🙂
Reputatie 1
Badge
Jullie geven zelf nog steeds aan: "Het verbruik is onderdeel van je factuur . Op elke factuur staan ook je gesprekken gespecificeerd."
Maar dáár staan ze dus niet!!! Ik kan ze wel vinden maar niet op mijn factuur!!
Dát is het probleem! Naast veel te late reacties van jullie.............. 😠
Reputatie 8
Badge +2
Hoi apanken, bij dezen kan ik jou in ieder geval mededelen dat het niet op de factuur staat of komt te staan. Deze specificaties zijn uitsluitend vindbaar in Mijn Telfort. Kan me indenken dat je dit onduidelijk vindt. Helaas kan ik het nu niet veel mooier maken dan het is.
Reputatie 1
Badge
Ik had niets anders verwacht, MAAR.................
waarom blijven jullie dan op je site dit vermelden!!!!!!

HAAL DAT DAN WEG, want het klopt gewoon niet!!! Dat is wat ik al 2 jaar vertel, maar ik ben maar een klant dus gebeurt er gewoon niets!!!! 😠
Reputatie 8
Badge +2
Hallo apanken. Kun je aangeven waar je dit precies ziet staan? Ik zal dit dan intern uitzetten om dit na te laten kijken. Ik begrijp goed dat je gefrustreerd bent overigens, maar je mag wel iets genuanceerder communiceren. Kapitale letters en vele uitroeptekens voegen niet zoveel toe aan de inhoud van je bericht. 🙂
Reputatie 1
Badge
Die hoofdletters gebruik ik nooit, maar als er na 2 jaar en diverse moderators met opmerkingen zo'n reactie komt, dan word ik inderdaad wel wat pissed!! Overigens voegt het net zoveel toe als alle reactie van jou en je collega moderators; precies wat je zeg, niets! Zeker omdat ik al 3 of 4 keer precies heb aangegeven dat ze dat dan gewoon weg moeten halen!!!!!

Op deze pagina (https://www.telfort.nl/persoonlijk/mijn-telfort/mijn-internet-tv-bellen/verbruik.htm) staat het heel duidelijk:
"Je verbruik in deze periode
3 gesprekken Totale duur 00:17 € 0,33
Het verbruik is onderdeel van je factuur . Op elke factuur staan ook je gesprekken gespecificeerd."
Lees vooral de laatste zin goed: "Op elke factuur staan ook je gesprekken gespecificeerd."

Nou ben ik benieuwd wanneer de volgende moderator reageert op mijn volgende reactie, want ik blijf dit gewoon posten, net zolang tot het eindelijk van jullie site is verdwenen!
Reputatie 8
Badge +2
Hallo apanken, bedankt voor je reactie. Ik zal dit uitzetten binnen de organisatie met de verwachting dat dit serieus opgepakt gaat worden. Indien ik hier iets over verneem stel ik jou hiervan op de hoogte.
Reputatie 1
Badge
Wat jij dus nu belooft, hebben al 4 andere moderators beloofd!
En er is nooit iets mee gedaan; tenminste ik heb nooit een andere reactie gehad dan we zullen het doorgeven!
Bekijk de bovenste reactie van Peer - Telfort!!

Misschien dat je nu beter snapt waarom ik pissed ben!
Reputatie 8
Badge +2
Hallo apanken. Er staat inmiddels een verzoek uit om dit helder te krijgen. Indien ik meer weet, weet jij het ook. Nog even geduld! 🙂
Reputatie 1
Badge
Hoe hoog zouden mijn verwachtingen zijn, denk je, na 2 jaar wachten en 5 moderators die het allemaal gaan uitzoeken.............:@
Reputatie 8
Badge +2
Een beetje optimisme zou ik wel waarderen eigenlijk, maar begrijp je houding hierin volledig hoor. Ik houd je sowieso op de hoogte!
Reputatie 1
Badge
ik wacht heel optimistisch af 😛
Reputatie 8
Badge +2
apanken! Jouw aanhoudende wilskracht heeft ervoor gezorgd dat de 'foutief' weergegeven informatie is erkend binnen de organisatie en dat dit zo snel als mogelijk wordt aangepast zodat dit wél overeenkomt met de werkelijkheid.

Zodra het daadwerkelijk veranderd is, laat ik het jou weer weten.
Reputatie 1
Badge
Tja, dat is de meest makkelijke oplossing voor jullie.
Dat daar voor gekozen word had ik al wel verwacht. Maar dan heb ik dus nog steeds geen gegevens over de gesprekken op mijn factuur!
Toch bedankt voor je reactie.
Reputatie 8
Badge +2
Die gaan er ook niet komen, de uitgebreide gespreksspecificaties zullen uitsluitend in Mijn Telfort zichtbaar blijven.