beantwoord

Nieuw facturatiesysteem

• 5 december 2016
  • 4 reacties
  • 389 keer bekeken

Reputatie 1
Met de ingang van een nieuw contract is bij mij de periode 16 sep 2016 t/m 4 okt 2016 twee keer gefactureerd (factuur sep/okt). Als dit niet automatisch gecorrigeerd wordt zou ik het waarderen als iemand van Telfort hier naar kan kijken.
icon

Beste antwoord door Daphne 6 december 2016, 16:55

Hi Dirk4228, fijn dat je het contract hebt verlengd! De dubbele kosten worden inderdaad automatisch gecrediteerd. Excuses voor de verwarring ;)

@elsverstegen, zojuist heb ik je om aanvullende gegevens gevraagd om voor je uit te zoeken wat er aan de hand is. Ik kijk uit naar je reactie.
Bekijk reactie

4 reacties

Dirk,

Zo heb ik ook problemen met mijn facturen. Te beginnen met kosten abonnement 22 euro maar ze factureren 29 euro. Misschien ook een nieuwe wijze? Maar ga morgen toch even aan de telefoon vragen hoe ze daar nu opkomen. Dus je kan gerust bellen.

Succes
Badge +2
Hi Dirk4228, fijn dat je het contract hebt verlengd! De dubbele kosten worden inderdaad automatisch gecrediteerd. Excuses voor de verwarring ;)

@elsverstegen, zojuist heb ik je om aanvullende gegevens gevraagd om voor je uit te zoeken wat er aan de hand is. Ik kijk uit naar je reactie.
Reputatie 1
Voor de volledigheid: het gaat om Internet, TV & bellen (niet om Mobiel).

Ik kan geen correctie vinden op de factuur na verlengen en op de twee facturen erna. Vandaar mijn oorspronkelijke vraag.
Reputatie 1
Mocht het lukken dat iemand van Telfort hier naar kan kijken dan zou het mooi zijn. Alvast bedankt.

Reageer