Nieuw abonnement - Sim Only

  • 9 januari 2017
  • 1 reactie
  • 84 keer bekeken

Hi,

Ik heb sinds begin dit jaar een verlenging van mijn sim-only abonnement afgesloten. Nou zie ik dat mijn abonnement helemaal niet klopt met hetgeen wat ik heb besteld.

Ik had besteld;
3000 + 2000mb p/m
Onbeperkt bellen en sms'en

Op mijn app zie ik alleen maar 3000mb staan, hoe kan dit?

Zie schermafbeelding.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hi Ozhanvuur,

Vermoedelijk betreft dit het CombiVoordeel dat nog verrekend moet worden. Dit wordt meestal op de eerstvolgende factuur wél zichtbaar. Graag kijk ik voor je na wat er precies in ons systeem staat als je je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN in een apart bericht kenbaar maakt. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug.

Bij voorbaat dank voor je reactie.

Reageer