Niet werkende betaallink en heraansluiting

• 12 april 2017
  • 4 reacties
  • 174 keer bekeken

De betaallink bij "facturen" werkt niet in het account. Omdat ik niet automatisch betaal, vrijdag en maandag daarom betalingen gedaan via internetbankieren. Hoewel deze op dinsdag binnen waren bij jullie ben ik dinsdag toch afgesloten. Al een paar keer gebeld met de klantenservice, erkennen probleem en zit in het proces van aansluiting. Ben nu al een halve werkdag verder en nog steeds niets. Een digitaal knopje, hoe moeilijk kan dat zijn! Mijn kind moet een toets maken uit een online schoolboek. Graag zsm aansluiting!!

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18
De betalingsverwerking duurt soms wel eens 5 werkdagen
Maar dat zijn ze al, verwerkt bedoel ik. Is al bevestigd door de klantenservice. Zit nog altijd in het proces van aansluiting.... jaja.
Reputatie 8
Badge +18
Omdat dit forum een online service is van Telfort en Webcare dus niet a la minuut reageert, kun je het beste met de helpdesk bellen of via het facebook cq het twitter account van Telfort contact zoeken.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Corrona, welkom op het forum! Indien je nog steeds geen internet hebt dan ontvang ik graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht zodat ik de status voor je kan bekijken.

Reageer