beantwoord

Niet mee eens met de bedraag van laatste factuur internet thuis

• 20 juli 2017
  • 1 reactie
  • 59 keer bekeken

Deze maand is een bedraag van 21 euro van mijn tekening door jullie afgeschrijven.Door internet en mobiel combi voordeel zou ik 5 euro minder betalen maar door actie combi voordeel moet het 5 euro minder worden en hij is niet toegepast.Graag mijn intrrnet thuis premie aanpassen met terug werkende kracht.
Mijn gegevens;

Met vriendelijk groet

Edit moderator: persoonlijke gegevens afgeschermd
icon

Beste antwoord door Wieger DB 27 juli 2017, 13:20

Hoi Zeeblauw, welkom op het forum. Als ik naar je factuur ga kijken, dan zie ik dat het combivoordeel wel is afgeschreven. Je Internet Standaard kost normaal €26,- per maand. Door het combivoordeel betaal je nu €21.- per maand. Heb je de factuur op Mijn Telfort ook bekeken? Daar zie je namelijk op de factuur zelf dat het combivoordeel berekend is.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Zeeblauw, welkom op het forum. Als ik naar je factuur ga kijken, dan zie ik dat het combivoordeel wel is afgeschreven. Je Internet Standaard kost normaal €26,- per maand. Door het combivoordeel betaal je nu €21.- per maand. Heb je de factuur op Mijn Telfort ook bekeken? Daar zie je namelijk op de factuur zelf dat het combivoordeel berekend is.

Reageer