beantwoord

Niet de juiste mb's en minuten op mijn factuur

• 31 maart 2018
  • 6 reacties
  • 323 keer bekeken

Op mijn factuur van 26-03-2018 staan niet de juiste MB's en minuten vermeld.
Ik heb 16-02-2018 mijn mobiele abonnement verlengd.

175 belminuten
onbeperkt sms
1200 MB internet
Supersnel 4G

Nu staat er op het 3de blad van mijn factuur van 26-03-2018.

Telfort Basis 2015
150 minuten NW
Onbeperkt SMS
500 MB
500 MB 12 mo 21.43 procent voor onbepaalde
Lekker Lang
CombiVoordeel Mobiel

Dit is niet wat ik heb afgesloten. Dus ik heb de factuur laten terugstorten. Zou graag de juiste gegevens op mijn factuur hebben. Zodat ik netjes de juiste factuur kan betalen.
icon

Beste antwoord door Stephen 31 maart 2018, 17:05

Hallo Rene, ik heb je factuur bekeken en daar staan inderdaad weinig bundels op. Het klantvoordeel dat jij hebt ontvangen bij jouw verlenging is niet weergegeven op de factuur.
Ik kan je echter verzekeren dat je de juiste en volledige bundels hebt ontvangen. Namelijk 175 belminuten en 1200 MB's. Omdat jij ook gebruik maakt van CombiVoordeel (verdubbelaar) ontvang je dubbele bundels dus in totaal 350 minuten en 2400 MB's. Dit kun je ook controleren bij jouw verbruik. Ik wil je daarom vriendelijk verzoeken om de factuur alsnog te betalen. In de tussentijd ga ik voor je uitzoeken hoe het zit met de onjuiste gegevens op de factuur. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Rene, ik heb je factuur bekeken en daar staan inderdaad weinig bundels op. Het klantvoordeel dat jij hebt ontvangen bij jouw verlenging is niet weergegeven op de factuur.
Ik kan je echter verzekeren dat je de juiste en volledige bundels hebt ontvangen. Namelijk 175 belminuten en 1200 MB's. Omdat jij ook gebruik maakt van CombiVoordeel (verdubbelaar) ontvang je dubbele bundels dus in totaal 350 minuten en 2400 MB's. Dit kun je ook controleren bij jouw verbruik. Ik wil je daarom vriendelijk verzoeken om de factuur alsnog te betalen. In de tussentijd ga ik voor je uitzoeken hoe het zit met de onjuiste gegevens op de factuur. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Maar waarom zie ik dat nergens ook bij de app geeft hij aan 500. Net als dat de app zegt we halen uw actuele gegeven op. Maar dat is niet live. Dus niet acteul, maar dat is iets anders ik wijk af. Ik betaal voor 1200 dus wil ik die ook zien. Klantvoordeel of niet. Met de verlening van Telfort Thuis waren dingen ook niet goed gegaan. Wil gewoon netjes op die factuur zien waar ik voor betaal en dat is niet 500 & 150.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Rene, bedankt voor je reactie. Zie je bij abonnementsgegevens alleen 500 MB's staan of bij verbruik 500 MB's?
Wat betreft, de factuur hier kom ik later deze week op terug.
Zie screenschot.

Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de screenshot. Hierop worden inderdaad de bundels vertoond maar dan zonder klantvoordeel. Je ontvangt namelijk nog 25 minuten en 700 MB's klant voordeel en daar boven op nog CombiVoordeel.
Kun je ook bij verbruik? Daar zou wel te zien moeten zijn dat je de volledige bundels (350 minuten en 2400 MB's) hebt ontvangen.
Daar hoort dus gewoon inclusief het klantvoordeel te staan. Ik betaal voor 1200 en 175 en dat is mijn abonnement. Of mijn klantvoordeel +700 en +25 is of niet. Het hoort gewoon netjes bij mijn abonnement te staan. Ik zie nu nergens dat ik daar voor betaal. Bij het verbruik kan je het zien word er dan gezegd. Daar zie ik alleen wat ik nog heb. "Je ziet toch dat er 2400 bij is gekomen". Als ik reken zie ik dat ja, maar ik betaal niet om te moeten rekenen dat ik betaal voor 1200 en 175. Het klopt nu gewoon niet. Misschien in jullie systeem wel, maar niet in het systeem waar ik kijk zie screenschot.

Reageer