Niet alle facturen zichtbaar?

• 21 februari 2016
  • 11 reacties
  • 642 keer bekeken

• Starter
  • 15 reacties
Ik heb alle facturen van 2015 nodig, maar die zijn niet meer allemaal zichtbaar? Ik heb ze nodig voor de boekhouding.

11 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Ik neem gemakshalve even aan dat de facturen niet zichtbaar zijn in mijn Telfort en vanaf maandag is Webcare Telfort aanwezig op het forum.
Reputatie 8
Badge +16
Normaal gesproken is dit gewoon zichtbaar.

Log in, vervolgens zie je 3 of 4 facturen met een linkje eronder naar meer facturen, als je die aanklikt zie je de facturen van het afgelopen halfjaar, daar onder staat vervolgens weer een linkje naar de rest van je facturen. Hier zie ik de rest van mijn facturen.

Kan het zijn dat je het afgelopen jaar een nieuw abonnement hebt afgesloten waardoor je nu op een ander klant nummer zit dan een half jaar terug?
Normaal gesproken is dit gewoon zichtbaar.

Log in, vervolgens zie je 3 of 4 facturen met een linkje eronder naar meer facturen, als je die aanklikt zie je de facturen van het afgelopen halfjaar, daar onder staat vervolgens weer een linkje naar de rest van je facturen. Hier zie ik de rest van mijn facturen.

Kan het zijn dat je het afgelopen jaar een nieuw abonnement hebt afgesloten waardoor je nu op een ander klant nummer zit dan een half jaar terug?

ik heb inderdaad een ander abonnement afgesloten vorig jaar, maar dan blijft het raar dat ik dan niet bij al mijn facturen uit het verleden kan. ondertussen een mail gestuurd naar telfort hier over, krijg je hier een bevestiging van per mail met de opmerkingen " u krijgt binnen 10 werkdagen antwoord van ons". 10 werkdagen is toch echt niet meer van deze tijd!
Reputatie 8
Badge +19

ik heb inderdaad een ander abonnement afgesloten vorig jaar, maar dan blijft het raar dat ik dan niet bij al mijn facturen uit het verleden kan.

Een provider blijft natuurlijk deze gevens niet over langere tijd beschikbaar stellen als je geen klant meer bent... 😉

ik heb inderdaad een ander abonnement afgesloten vorig jaar, maar dan blijft het raar dat ik dan niet bij al mijn facturen uit het verleden kan.

Een provider blijft natuurlijk deze gevens niet over langere tijd beschikbaar stellen als je geen klant meer bent... ;)

Wat een rare opmerking, terwijl ik gewoon klant ben. ga iemand anders zijn tijd verdoen i.p.v. deze rare opmerkingen te maken.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo SBR, ik ontvang graag jouw naw-gegevens in een privébericht. Kun je mij daarbij ook kenbaar maken om welke dienst het gaat? Mobiel, glasvezel of internet?
Niet nodig om zo te reageren. Enterprise bedoelt het heus niet verkeerd hoor. 😳
Reputatie 8
Badge +19
@SBR

My bad, ik begreep uit je reactie 'ik heb inderdaad een ander abonnement afgesloten vorig jaar' dat je geen klant meer bent bij Telfort... 😳
@SBR

My bad, ik begreep uit je reactie 'ik heb inderdaad een ander abonnement afgesloten vorig jaar' dat je geen klant meer bent bij Telfort... :$

ik ben gewoon klant bij telfort en heb alleen een andere abonnement afgesloten bij telfort. ik heb nergens gezegd dat ik geen klant meer ben, ik vind dat jij als forumtopper wel eerst beter mag gaan lezen voor je een reactie plaatst!!!
Reputatie 8
Badge +19
[...]
ik vind dat jij als forumtopper wel eerst beter mag gaan lezen voor je een reactie plaatst!!!

Gepikeerd..?
Rustig maar, je maakt je druk om niets... ;)
Ik geef toch duidelijk aan dat ik je reactie verkeerd begreep, dat heeft niets met beter lezen te maken...
Reputatie 1
Ik zit met hetzelfde probleem, bij mij zijn helemaal geen facturen meer zichtbaar voor 'Thuis' (wel voor 'Mobiel' overigens), zie onderstaand.

EDIT: ik heb overigens geen wijzigingen in mijn abonnement gehad en ben al sinds voor 2014 klant.

Reputatie 1
Ik zit met hetzelfde probleem, bij mij zijn helemaal geen facturen meer zichtbaar voor 'Thuis' (wel voor 'Mobiel' overigens), zie onderstaand.

EDIT: ik heb overigens geen wijzigingen in mijn abonnement gehad en ben al sinds voor 2014 klant.

OF het was een tijdelijke storing OF jullie hebben het enorm snel opgelost, want inmiddels kan ik alle facturen van 2016 weer zien! 🙂

Reageer