Na 10 minuten gratis bellen?

  • 24 juli 2013
  • 4 reacties
  • 1506 keer bekeken

Beste Telfort,

Goede actie, het na 10 minuten gratis bellen.
Ik kan het alleen niet goed terugvinden op mijn belstatus en in de factuur. Een tijdje terug werd er als ik meer dan 10 minuten gebeld had, in de belstatus "10 minuten" aangegeven. Nu staat er gewoon 17 minuten of 22 minuten, etc. Die extra minuten boven de 10 minuten lijken ook mee te tellen voor mijn verbruik.
Ik vroeg me dus af hoe dat zit, en of de extra minuten wel weer van het verbruik afgehaald worden.

Hartelijke groet,

Mayke 

4 reacties

Even ter verduidelijking... waar "belstatus" staat, bedoel ik "details van mijn gebruik"
Bel je buiten je bundel? Dan betaal je natuurlijk wel de normale minuutprijs. Als het binnen je bundel is dan zie je de totale gespreksduur maar kost het je 10 minuten. Dit kun je narekenen door het totaal op te tellen!
Badge
Ik heb het zelfde hoor
Reputatie 8
Badge +17
Als je abbo vóór 16 april 2012 ingegaan is heb je sowieso géén "na 10 minuten gratis bellen"...

Reageer