beantwoord

Mobiel factuur verhoogd?

• 7 december 2019
  • 40 reacties
  • 812 keer bekeken

Toon het eerste bericht

40 reacties

Precies mijn gedachte Galdor68.
Maar abosoluut niets persoonlijks Alexandra, maar ik ben meer het type, eerst zien en dan geloven.

Met het bedrag wat jij te zien krijgt, snap ik best dat je daar iets bezorgder over bent dan ik.

Reputatie 8
Badge +10

@Galdor68 Ik verwacht dat deze gewoon is zoals je gewend bent, maar ik hoor uiteraard graag of mijn vermoeden klopt :slight_smile:

Reputatie 1

@Alexandra - Telfort bedankt!! Ondanks dat het op de app nog steeds niet correct is, kan ik bevestigen dat ik net mijn factuur heb ontvangen en dat daar de korting wel op staat!

Vriendelijke groet,

Tamara

Reputatie 3
Badge

Blij te zien dat het een storing betreft. Hier is het ook van 12.99(betaal alleen wel steeds 13.00?) plots verhoogd naar 15.58. Vandaag laatste dag dus zie morgen wel of de nieuwe periode ook weer 15.58 is of terug is naar 12.99. Meestal duurt een factuur een paar dagen dus zou donderdag meer moeten weten.

Reputatie 3
Badge

Nou zit ik toevallig nog even achter mijn computer. Ik zie op de App dat ik vandaag gestart ben met 700 MB en 175 Belminuten.

Belminuten zouden dus weer 525 moeten zijn en de MB's aangevuld tot 4200, i.v.m. de verdubbelaar van MB's.

Ik had nog ruim 3100 MB en 446 belminuten. Ik geloof dat de storing iets groter is dan alleen maar een hoger bedrag. Zal later vandaag nogmaals kijken en dan laten weten wat ik dan zie.

Reputatie 3
Badge

Inmiddels kan ik melden dat de minuten en MB's weer goed staan. Wel nog het hogere bedrag die ik aan kosten zou hebben deze maand, maar daar weet ik voor afgelopen maand over 2 dagen wel meer.

Reputatie 3
Badge

Update: Ik heb inderdaad een factuur met de kortingen ontvangen.

Reputatie 8
Badge +10

@Tamara V @MandersOnline Dank voor de terugkoppelingen, fijn om te horen dat de factuur wel klopt, want zo hoort het natuurlijk :slight_smile: Er wordt nog aan gewerkt om het probleem met de weergave in Mijn Telfort weer recht te zetten.

Ik heb de factuur nog niet binnen omdat dit nog wel even duurt.
Maar ik heb ondertussen wel bevestigd gekregen dat het inderdaad om een (systeem) fout gaat.

Het bedrag in de Mijn Telfort app staat weer goed!

In beide omgevingen eigenlijk wel logisch dus de app en de website staat hier ook alles weer zoals ik gewend was.👍🏻👍🏻

Reputatie 2

Ook hier weer zoals het was dus ook bij mij weer opgelost..

@Alexandra - Telfort dankje wel wederom 

Mvg dasdanlekker 

Reputatie 3
Badge

Hier klopt het ook weer.

Reputatie 8
Badge +10

@mandy @Galdor68 @Dasdanlekker @MandersOnline Fijn om te horen, dank voor de bevestigingen :slight_smile: Graag gedaan, ik zie hier ook dat de storing helemaal opgelost is. Als jullie toch iets opmerken of vragen hebben, dan weten jullie me te vinden.

Vandaag de factuur binnen en naar verwachting ook deze in orde 👍🏼

Reageer