beantwoord

Mobiel afgesloten terwijl er betaald is

• 4 december 2018
  • 19 reacties
  • 474 keer bekeken

Reputatie 1
Hoe kan het mnou toch zijn dat als je afgesloten word omdat je vergeten bent te betalen.🤐

Jij je rekening betaald en omdat je dat dan via overschrijving hebt gedaan je dagen moet wachten totdat je weer aangesloten word? Ze kunnen zelfs mijn betaling al zien maar ik ben bog steeds afgesloten....😫

Admin: Topic verplaatst naar juiste categorie.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 7 december 2018, 14:16

Hoi roodkapje_gepierced, jeetje, wat een situatie.. Ik ben er voor je achteraan gegaan en heb contact gehad met mijn collega's die de betalingen kunnen nakijken. Mijn collega heeft de betaling direct voor je verwerkt en je nummer wordt vanmiddag, zo snel mogelijk weer aangesloten. Ook vertelde ze me dat de automatische incasso in november opnieuw aangevraagd is, en dat alles er nu goed in staat. Dat betekent dat je straks weer aangesloten bent en de automatische incasso voortaan ook goed gaat. Laat je weten of je vanmiddag weer aangesloten bent?
Bekijk reactie

19 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Je wordt nooit zomaar afgesloten. Dan heb je ook één of meerdere herinneringen genegeerd. Dat noem ik geen "vergeten te betalen".

Als je betaald via overschrijving kan het tot 5 dagen duren voor je weer aangesloten bent. Gewoon een beetje geduld hebben en voortaan op tijd betalen als je dit wilt voorkomen.
Reputatie 1
Nou sorry gjc maar de herinnering komt in mijn spam vak meestal. Smsjes met een betaal link krijg ik ook niet meer....
DE automatische incasso word standaard geweigerd door de bank, daar heb al verschillende malen contact over gehad.

Je gaat dus hier nogal kort door de bocht !
ik heb de afgelopen maand niet betaald dat gaat de redelijk snel.
Volgende keer wacht ik dus op een beschikbare medewerker en maak ik dus niks meer over zonder idealllink. Op die manier ben ik namelijk geen dagen afgesloten maar, maar een uur....!

De vraag was dan ook waarom het zo lang moet duren als je overmaakt...
Reputatie 8
Badge +11
Omdat dat soort betalingen niet automatisch verwerkt worden.

Waarom/waardoor wordt de automatische incasso standaard geweigerd?
Reputatie 8
Badge +10
Goedemorgen roodkapje_gepierced, niet fijn dat je afgesloten bent. Gaat het om je abonnement voor thuis, of juist mobiel? Je hebt nog geen gegevens in je forumprofiel gezet, daarom kan ik het nu niet voor je nakijken. Als je je postcode, huisnummer en klantnummer toevoegt in de instellingen van je profiel, kunnen we dat de volgende keer wel voor je doen :)
Klopt, als je handmatig betaalt duurt het langer voordat we jouw betaling kunnen verwerken. Ik denk dat je voornemen een goede is, als je inderdaad betaalt met iDeal kunnen we je betaling veel sneller verwerken. Hierdoor kan je mogelijk een blokkade voorkomen óf duurt deze maar zo kort mogelijk. Misschien dat het lukt de mails in je spambox als 'veilig' of 'gewenst' te markeren? Dan maak je de kans nog kleiner dat je mogelijk een berichtje mist.
Reputatie 1
Omdat dat soort betalingen niet automatisch verwerkt worden.

Waarom/waardoor wordt de automatische incasso standaard geweigerd?

Dat weet de bank zelf ook niet helaas...
Reputatie 1
Goedemorgen roodkapje_gepierced, niet fijn dat je afgesloten bent. Gaat het om je abonnement voor thuis, of juist mobiel? Je hebt nog geen gegevens in je forumprofiel gezet, daarom kan ik het nu niet voor je nakijken. Als je je postcode, huisnummer en klantnummer toevoegt in de instellingen van je profiel, kunnen we dat de volgende keer wel voor je doen :)
Klopt, als je handmatig betaalt duurt het langer voordat we jouw betaling kunnen verwerken. Ik denk dat je voornemen een goede is, als je inderdaad betaalt met iDeal kunnen we je betaling veel sneller verwerken. Hierdoor kan je mogelijk een blokkade voorkomen óf duurt deze maar zo kort mogelijk. Misschien dat het lukt de mails in je spambox als 'veilig' of 'gewenst' te markeren? Dan maak je de kans nog kleiner dat je mogelijk een berichtje mist.

Ik heb zojuist alles toegevoegd in mijn profiel. 😉
Reputatie 1
Goed nu heb dus 2 keer contact gehad via de chat, gisteren werd mij beloofd dat ik rond 1200 aangesloten zou zijn. Dat is dus niet het geval 😠
NNu heb ik weer contact gehad en daar heb ik een betaal afspraak mee gemaakt nu 2 uur later nog steeds geen email. 😠😠

Ik begin nu echt heel erg boos te worden! Dit is toch geen service!
IIk kan beter opstappen na 20 jaar dan ben ik ook van het hele gezeik met die incasso af...!

Maar bedankt voor de gratis 2 gig internet hoor die ik niet nodig heb, en geeneens gebruik van kan maken!

En oh ja ik moet maar de klantenservice bellen zonder de telefoon!
De automatische incasso mislukt steeds, de bank weet niet hoe dit kan.
@Alexandra - Telfort gaat naar aanleiding van jou gegevens kijken of de fout bij Telfort ligt.
Hier is ook eens zo'n automatische incasso mislukt en het lag ook niet aan de bank,
maar waarschijnlijk bij Telfort.
Die fout is hier nooit achterhaald.

Is de mail van de chat niet in je spam box gekomen?

Maar misschien begrijp ik iets verkeerd.
Je hebt betaald en nu wil je nogmaals betalen per iDeal?
Reputatie 1
De automatische incasso mislukt steeds, de bank weet niet hoe dit kan.
@Alexandra - Telfort gaat naar aanleiding van jou gegevens kijken of de fout bij Telfort ligt.
Hier is ook eens zo'n automatische incasso mislukt en het lag ook niet aan de bank,
maar waarschijnlijk bij Telfort.
Die fout is hier nooit achterhaald.

Is de mail van de chat niet in je spam box gekomen?

Maar misschien begrijp ik iets verkeerd.
Je hebt betaald en nu wil je nogmaals betalen per iDeal?

Ja klopt. Ik wil gewoon aangesloten zijn, ik kan niet dagenlang afgesloten zijn.

Ik heb net nog een keer contact gehad via de chat met dezelfde meid en die zei dat het 24 uur duurt. Dat is gewoon niet waar. Normaal heb ik die binnen 15 min
Reputatie 8
Badge +10
Ik heb net nog een keer contact gehad via de chat met dezelfde meid en die zei dat het 24 uur duurt. Dat is gewoon niet waar. Normaal heb ik die binnen 15 min
Mmmm... niet de eerste keer dus. 🙄
Reputatie 1
Conclusie ik ga al mijn diensten opzeggen ik ben hier zo klaar mee
Ik snap dat je er klaar mee bent.
Dat je gewoon aangesloten wilt zijn en dat die automatische incasso eindelijk eens lukt.
Maar ik hoop dat het systeem van Telfort het ziet dat er straks misschien 2x betaald is.
Je kunt ook de reactie van Alexandra afwachten.
Opzeggen kan altijd nog.
Reputatie 1
Nou dat kan helemaal niet verstuurd worden hoorde ik van de klantenservice ddie zeggen vrijdag of maandag nu. Dus ik ga opzeggen nadat ik 20.jaar klant ben geweest...
Dat is helemaal vreemd dat die mail niet verzonden kan worden.
Dus de 5 dagen afsluiting wordt gewoon gehanteerd....tsja ik zal daar ook niet blij van zijn.
Reputatie 8
Badge +10
Hoi roodkapje_gepierced, jeetje, wat een situatie.. Ik ben er voor je achteraan gegaan en heb contact gehad met mijn collega's die de betalingen kunnen nakijken. Mijn collega heeft de betaling direct voor je verwerkt en je nummer wordt vanmiddag, zo snel mogelijk weer aangesloten. Ook vertelde ze me dat de automatische incasso in november opnieuw aangevraagd is, en dat alles er nu goed in staat. Dat betekent dat je straks weer aangesloten bent en de automatische incasso voortaan ook goed gaat. Laat je weten of je vanmiddag weer aangesloten bent?
Reputatie 1

Nou dat zou toch wel.fijn zijn! Voor nu ben ik nog steeds afgesloten...
Reputatie 1
Ik ontvang zojuist een bericht dat ik aangesloten ben!
Dat is heel fijn om te lezen!
Reputatie 8
Badge +10
Super, fijn dat je einde van de middag het berichtje kreeg 🙂 Je weet me te vinden als ik iets voor je kan doen.

Reageer