beantwoord

Mobiel abonnement opzeggen

• 25 november 2018
  • 10 reacties
  • 340 keer bekeken

Ik heb m'n telefoon willen opzeggen, maar kan niet vinden dat dat gelukt is. Ik kan ook niet goed vinden waar ik nu wel en niet meer voor betaal.
Hartelijk dank,
groet,
Garmt Dijksterhuis

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 5 december 2018, 16:13

Ik zag geen mobiel nummer in jouw Forumprofiel, ik kon deze dus niet opzoeken of hier een abonnement aan gekoppeld was. Dit heb ik nu voor je gedaan. Ik zie dat het nummer dat je stuurde nog actief is. Hier staat alleen geen databundel en belminuten meer op, je betaald nergens meer voor. De aansluiting is echter niet opgezegd, dit is wel mogelijk omdat je al buiten jouw contract zit. Hiervoor is wel contact nodig met de afdeling opzeggingen.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +11
In dit geval is het dat zeker. Mocht je zo nog meer vragen krijgen, dan weet je ons te vinden.
Dat is interessant! Dan kan ik m'n oude nummer weer gaan gebruiken wanneer ik m'n huidige werk-mobile niet meer heb. Een onverwachte gemakkelijke service.
dank,
groet,
Garmt
Reputatie 8
Badge +11
Ja, dat klopt inderdaad. Het nummer blijft gewoon actief. Wanneer jij wilt kun je weer bundels aan dit abonnement toevoegen.
Kan ik dit oude (*******) nummer dus kosteloos aanhouden totdat ik het weer wil activeren?

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 8
Badge +11
Ik zag geen mobiel nummer in jouw Forumprofiel, ik kon deze dus niet opzoeken of hier een abonnement aan gekoppeld was. Dit heb ik nu voor je gedaan. Ik zie dat het nummer dat je stuurde nog actief is. Hier staat alleen geen databundel en belminuten meer op, je betaald nergens meer voor. De aansluiting is echter niet opgezegd, dit is wel mogelijk omdat je al buiten jouw contract zit. Hiervoor is wel contact nodig met de afdeling opzeggingen.
Reputatie 8
Badge +11
Je profiel bestaat uit hier op het forum door jezelf ingevulde gegevens en staat los van wat je daadwerkelijk wel of niet afneemt bij Telfort.
Ooh, maar als je geen mobiel in m'n profiel ziet, dan heb ik het blijkbaar toch met succes opgezegd? Het nr was: 06 *********.

Reputatie 8
Badge +11
Dan heb ik je verkeerd begrepen Garmt. Ik zag namelijk geen mobiel nummer in jouw profiel staan. Ik zie deze nog niet staan, ik kan dus ook niet beoordelen of je deze op kan zeggen, dit kan alleen kosteloos wanneer je buiten jouw contract zit. Je kan hiervoor contact opnemen met mijn collega, op deze pagina lees je hoe je dat kan doen.
Ik wilde m'n mobile opzeggen, want ik gebruik m'n werk-mobiel tegenwoordig en m'n prive-mobiel helemaal niet meer. De vaste lijn gebruik ik al jaren niet, die kan dus evt. ook weg inderdaad. Kan zijn dat dit laatste ongunstiger is, dat is dan maar zo. Maar die mobiel betaal ik nog steeds flink voor.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Garmt, ik lees dat je jouw vaste lijn hebt verwijderd uit jouw abonnement, het is je alleen nog niet duidelijk of het gelukt is. Wanneer je een wijziging doorvoert via Mijn Telfort, dan zul je daar altijd bevestiging van krijgen per mail. Deze heb je niet ontvangen begrijp ik. Ik zie ook dat de wijziging niet is gelukt. Er heeft niets plaatsgevonden in het systeem. Ik begrijp dat je graag de telefoon er af wilt? Deze kan je er zo ook niet afhalen. Dit omdat je een Alles-in-1 abonnement hebt. Je moet dan het hoofdpakket omzetten naar Internet + tv. Dit pakt in jouw geval alleen ongunstiger uit. Dat had ik al even bekeken.

Onder het kopje abonnement in Mijn Telfort vind je een overzicht van jouw pakket met de daarbij behorende kosten.

Reageer