Ik heb sinds vorige maand mijn abonnement bij Telfort opgezegd en vervolgens heb ik mijn nummer deze maand veranderd. Ik ben overgestapt naar Simpel, omdat ik in het verleden ook heel vaak problemen heb gehad met kosten die we moesten betalen.
Ik heb een abonnement en ik betaal elke maand, 5,32. Ik heb 150 belminuten en 100 sms. Het probleem nu is, ik heb vorige maand mijn belminuten en sms heel goed in de gate gehouden en ben er niet overheen gegaan. Toch is er een bedrag van 13 euro tegemoet gekomen en is dat met automatische incasso van de rekening afgehaald. Het probleem nu is, ik heb mijn nummer deze maand veranderd, en mijn oude nummer bestaat niet meer. Waardoor ik het zelf niet kan na controleren bij Telfort. Wel word er via de klantenservice gezegd dat ik over mijn bundel heen ben, wat niet klopt, aangezien ik dat zelf in de gaten houdt en dit nog 1 dag voor mijn abonnement zou aflopen nog heb gedaan en er heel netjes stond, ''te betalen deze maand: 5,32.''
Ik wil graag dat het bedrag wat ik extra moest betalen, terug. Omdat dit niet de eerste keer is en ik vaker door ''misverstanden'' van Telfort geld terug heb gekregen. Dit was ook de reden dat ik mijn abonnement heb opgezegd. Er worden continue fouten gemaakt, waarbij als je het niet in de gaten houdt, je gewoon elke maand veel meer betaald dan nodig is. Ik moet hier als ''klant'' continue zelf achteraan, wat voor mij best vermoeiend is en ik uberhaupt het gevoel heb dat ik het elke maand in de gaten moet houden.
Ik hoop hierbij voldoende informatie gegeven te hebben en hoop op een snelle antwoord.
Met vriendelijke groeten,
Lutfiye Yildirim
Beste antwoord door Stephen
Beste Lutfiye, mijn collega's hebben het voor je nagekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat de factuur gewoon klopt. Je factuurdatum was altijd de 4e van de maand.
Omdat je op 29 januari 2018 bent overgestapt van Telfort naar Belsimpel liep je factuur van 4 januari t/m 29 januari 2018 in plaats 4 februari 2018.
Je hebt daarom dus ook niet de volledige bundels ontvangen maar de bundels t/m 29 januari 2018. Daar ben je wel overheen gegaan dus is de factuur terecht.
Ik ga ervan uit jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Zo niet, dan zie ik je vragen of opmerkingen graag tegemoet.
Bekijk reactie
Omdat je op 29 januari 2018 bent overgestapt van Telfort naar Belsimpel liep je factuur van 4 januari t/m 29 januari 2018 in plaats 4 februari 2018.
Je hebt daarom dus ook niet de volledige bundels ontvangen maar de bundels t/m 29 januari 2018. Daar ben je wel overheen gegaan dus is de factuur terecht.
Ik ga ervan uit jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Zo niet, dan zie ik je vragen of opmerkingen graag tegemoet.