beantwoord

Mislukte bestelling

• 2 augustus 2016
  • 14 reacties
  • 469 keer bekeken

Vraag: Op 13-7-2016 een bestelling geplaatst en betaald met ideal(149euro) maar door een typfout kreeg ik geen bevestegings mail binnen. Klantenservice gebeld bestelling geannuleerd(ordernr:1607136622) en opnieuw besteld(ordernr:1607131175)betaald aan koerier(149euro). Ik zou binnen 14 dagen 149euro van eerste geannuleerde bestelling terug gestort krijgen op mijn rekening,maar helaas is dit niet gebeurd waar blijft mijn 149euro.
icon

Beste antwoord door Ria A'dam 8 augustus 2016, 18:14

Hoera,ik heb mijn 149euro terug.
Dank je wel voor je inspanning,hoop dit nooit meer mee te maken.
Een hele fijne avond
-Ria-
Bekijk reactie

14 reacties

up-date

Helaas nog steeds niets ontvangen.Wel contact gehad via facebook.
zie bijlage een gedeelte van chat.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ria, mocht je vrijdag 5 augustus na 17.00 uur het bedrag nog steeds niet hebben ontvangen dan ontvang ik graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Hallo Ria, mocht je vrijdag 5 augustus na 17.00 uur het bedrag nog steeds niet hebben ontvangen dan ontvang ik graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.

Ja,dat zal ik dan doen
Helaas is mijn 149euro nog steeds niet gestort.
Via facebook met verschillende mensen contact gehad.
1 Marjorie
2 Ali
3 Emine
4 Bart
5 Raul
6 Rachel
En hier met Stephen.
Hoeveel mensen zijn er voor nodig om mijn geld terug te krijgen.
Het prive bericht komt er nu aan,het heeft geen zin om tot na 17.00 uur te wachten.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ria, ik ontvang graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik er dan voor jou achteraan.
En het 8ste persoon heeft zich gemeld via facebook
(Er is nog steeds niets gestort waar blijft de belofte binnen 14 dagen het is nu al 17 werkdagen)
Hoelang wordt ik nog aan het lijntje gehouden.
Op Vrijdag 29-7-2016 is de opdracht al gegeven om het terug te storten op mijn rekening.
Begin er behoorlijk spijt van te krijgen dat ik voor Telfort mobil heb gekozen.
Hallo Ria, ik ontvang graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik er dan voor jou achteraan.

Gedaan
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ria, ik heb zojuist intern het verzoek ingediend om de status van de terugbetaling te bekijken. Binnen twee werkdagen zul je hierover een bericht ontvangen.
Ik betreur het dat je met meerdere van mijn collega's contact hebt gehad zonder dat het probleem is opgelost. Ik wil je daarom vriendelijk verzoeken om het contact met mij te blijven houden op het forum zodat ik en mijn collega's niet langs elkaar heenwerken.
In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.
Hallo Ria, ik heb zojuist intern het verzoek ingediend om de status van de terugbetaling te bekijken. Binnen twee werkdagen zul je hierover een bericht ontvangen.
Ik betreur het dat je met meerdere van mijn collega's contact hebt gehad zonder dat het probleem is opgelost. Ik wil je daarom vriendelijk verzoeken om het contact met mij te blijven houden op het forum zodat ik en mijn collega's niet langs elkaar heenwerken.
In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.

Dus ik mag nog langer op mijn geld wachten,er zit dus weer een weekend tussen.
Dan zijn het dus 3 weken in plaats van de beloofde 14 dagen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ria, ik vind het ook jammer dat dat het langer duurt dan is toegezegd, maar graag wil ik je vriendelijk verzoeken om ons de gelegenheid te geven dit voor je uit te zoeken.
Hallo Ria, ik vind het ook jammer dat dat het langer duurt dan is toegezegd, maar graag wil ik je vriendelijk verzoeken om ons de gelegenheid te geven dit voor je uit te zoeken.

Natuurlijk krijg je de gelegenheid van mij om het uit te zoeken,graag zelf's,maar ik mag toch wel even een klein beetje mopperen.
Ik wens je een heel fijn weekend Ria
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ria, bedankt voor de gelegenheid en mopperen mag zeker. 😃
Mijn collega´s geven aan dat de terugbetaling is uitgevoerd en dat je het bedrag elk moment op je rekening gestort kan krijgen.
Heb je toevallig al gekeken?
Hallo Ria, bedankt voor de gelegenheid en mopperen mag zeker. 😃
Mijn collega´s geven aan dat de terugbetaling is uitgevoerd en dat je het bedrag elk moment op je rekening gestort kan krijgen.
Heb je toevallig al gekeken?

Nee ik heb nog niet gekeken,ga even mijn p.c opstarten.Laat het je wel even weten.
Hoera,ik heb mijn 149euro terug.
Dank je wel voor je inspanning,hoop dit nooit meer mee te maken.
Een hele fijne avond
-Ria-

Reageer