Misleiding bij bundelwijziging

• 28 juli 2016
  • 3 reacties
  • 333 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Omdat het leek dat ik vorige periode tekort zou hebben aan mijn internetbundel, wilde ik deze ophogen van 500 naar 1000 mb. De Mijn Telfort app gaf daarbij aan dat dit de volgende periode pas in zou gaan. Omdat ik het wel voor de huidige periode wilde ophogen, heb ik dit alsnog gedaan voordat de nieuwe periode zou starten. Nu zie ik tot mijn verbazing dat op de factuur de 1000 mb bundel toch voor de gehele vorige periode is berekend.
Ten eerste is de melding in de app dus erg misleidend en ten tweede vind ik het vreemd dat ik voor een hele maand moet betalen, terwijl ik er maar 1 dag gebruik van had kunnen maken.
Als zeer trouwe klant, had ik hier graag een oplossing voor.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Badge +2
Hi Tigergirl_NL welkom op het forum. De startdatum van de bundel hangt af van de startdatum van het abonnement. Ik kan me voorstellen dat dit als verwarrend wordt ervaren. Graag kijk ik met je mee. In een privébericht kun je jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres en 06-nummer aan mij doorgeven. Ik kijk uit naar jouw reactie.
Reputatie 1
Badge
Inmiddels heb ik restitutie gekregen van de kosten. Heel erg bedankt.
Badge +2
Fijn dat je tevreden bent Tigergirl_NL en dank voor het melden ;)
Het topic gaat op slot.