beantwoord

Mijn rekening is te hoog, 1,5 keer wat het anders is

  • 30 maart 2020
  • 2 reacties
  • 87 keer bekeken

Goedemiddag mijn rekening betaal ik nu 1.5 keer hoe zit dit

 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid en topic verplaatst naar juiste categorie

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 2 april 2020, 08:59

Hallo @Olldies88, welkom bij ons op het forum. Ik zie dat je hierover vorige maand ook al hebt gebeld en toen is uitgelegd dat de factuurdatum is gewijzigd. De facturen liepen voor het wijzigen van de 9e van de maand tot de 8e van de volgende maand. Met die wijziging is dat verplaatst naar de 27e. Dat betekent dat alle volgende facturen (zoals de nieuwste die net is verschenen) van 28 t/m 27 lopen. 

Op de hogere factuur zie je de gewijzigde periode voor het eerst terug, daar is het in rekening gebracht van de 9e van de maand tot de 27e van de maand erna. Daardoor is er het bedrag inderdaad ruim 1,5 keer van wat je gewend bent, maar het klopt wel.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Is het een rekening voor mobiel of Telfort thuis en heb je onlangs iets veranderd in je abonnement

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Olldies88, welkom bij ons op het forum. Ik zie dat je hierover vorige maand ook al hebt gebeld en toen is uitgelegd dat de factuurdatum is gewijzigd. De facturen liepen voor het wijzigen van de 9e van de maand tot de 8e van de volgende maand. Met die wijziging is dat verplaatst naar de 27e. Dat betekent dat alle volgende facturen (zoals de nieuwste die net is verschenen) van 28 t/m 27 lopen. 

Op de hogere factuur zie je de gewijzigde periode voor het eerst terug, daar is het in rekening gebracht van de 9e van de maand tot de 27e van de maand erna. Daardoor is er het bedrag inderdaad ruim 1,5 keer van wat je gewend bent, maar het klopt wel.

Reageer