beantwoord

Mijn factuur is teruggestort

• 14 januari 2020
  • 9 reacties
  • 160 keer bekeken

Hallo,

helaas is mijn factuur terug gestort, deze kan ik op dit moment ook niet betalen, ik heb gekeken voor een betaal afspraak alleen ik krijg het niet te zien als ik naar mijn facturen ga hoe kan ik dit anders doen? 
groetjes 

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 16 januari 2020, 10:20

Helemaal goed @AshleyD. Ik heb net gesproken met de afdeling die over de betalingen gaat en een betaalafspraak is niet nodig in jouw situatie. Het terugstorten is nog niet zo lang geleden gebeurt, waardoor je nog speling hebt. De 19e zal er een herinnering naar je gestuurd worden dat je binnen 2 weken moet betalen. Als je de 20e de betaling doet zit je daar ruim binnen en komt het helemaal goed dus :slight_smile:

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @AshleyD, welkom op het forum. Een factuur niet kunnen betalen is nooit prettig. Ik ga met je meekijken, over wat voor abonnement hebben we het hierbij, is dat een Thuis aansluiting of een mobiel abonnement? Zou je jouw forumprofiel kunnen aanvullen zodat jouw postcode en huisnummer er staan en in het geval van een mobiel abonnement ook het bewuste 06-nummer, de naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”)? Als je dat gedaan hebt kan je hieronder reageren, dan weet ik dat ik met je mee kan kijken.

Hallo, 

ik heb het even allemaal ingevuld.

het gaat om een thuis factuur, Waar ik de betaalafspraak over wil maken. 

Reputatie 8
Badge +11

Bedankt voor de gegevens @AshleyD, daarmee heb ik het abonnement gevonden. Ik zie de laatste factuur inderdaad ook als openstaand staan. Ik heb gekeken of ik daar een betaalafspraak voor kan maken, maar dat is op dit moment niet mogelijk. Wanneer was het bedrag precies teruggestort? Het zou kunnen dat dat nog niet helemaal verwerkt is waardoor een afspraak maken nog niet mogelijk is.

Het bedrag was afgelopen maandag terug gestort, toen heb ik in ieder geval een mailtje van Telfort ontvangen dat de factuur nog niet betaald was. Er stond ook bij dat ik binnen drie dagen moest betalen vandaar dat ik ook graag een betaalafspraak wou voordat mijn thuis abonnement word afgesloten. 

Reputatie 8
Badge +11

Ik zie inderdaad een bericht van de verstuurde herinnering. Zoals gezegd heb ik de mogelijkheid op het moment niet om een betaalafspraak te maken, ik kan dat morgen nog eens proberen. Heb je daarvoor een indicatie wanneer je zou kunnen betalen? Als het lukt kan ik daar rekening mee houden.

Ik zou aankomende maandag kunnen betalen. 

Reputatie 8
Badge +11

Helemaal goed @AshleyD. Ik heb net gesproken met de afdeling die over de betalingen gaat en een betaalafspraak is niet nodig in jouw situatie. Het terugstorten is nog niet zo lang geleden gebeurt, waardoor je nog speling hebt. De 19e zal er een herinnering naar je gestuurd worden dat je binnen 2 weken moet betalen. Als je de 20e de betaling doet zit je daar ruim binnen en komt het helemaal goed dus :slight_smile:

Dat is fijn, dus ik hoef me eigen niet druk te maken dat mijn Telfort word afgesloten ivm ik een mailtje had ontvangen dat ik binnen 3 dagen moest betalen? 
ik maak het bedrag de 20ste meteen over. Heel erg bedankt voor de snelle reacties! 

Reputatie 8
Badge +11

Klopt, overmorgen zal je het mailtje krijgen waarin de periode van 2 weken wordt genoemd. Als je maandag betaalt zal dat goed komen.

Reageer