Mijn factuur is te hoog en graag een Telfort medewerker

  • 27 december 2013
  • 0 reacties
  • 992 keer bekeken

Ik ben nieuwe klant van Telfort en krijg de eerste rekening.
Ik moet €6,00 teveel betalen.
Het is maar €6,00 maar ik wil niet betalen voor dingen die niet geleverd zijn.
Ik had opgegeven dat ik per 02-12-2013 aangesloten wilde worden.
Dat is zaterdag 30 november rond 11:00uur geworden want kreeg ook die dag een sms dat de verbinding gereed was en ik de boel kan gaan installeren.
Nu komt de factuur en wat is er aan de hand.
Ik moet gaan betalen voor internet en interactive tv vanaf 27 november en dat klopt niet want ben 30 november pas aangesloten.
Nogmaals, het gaat om een klein bedrag maar ik wil niet betalen voor iets wat ik niet had.
Ik ben doof en kan niet telefoneren en ik zie geen online formulier dat ik kan gebruiken om factuur vragen te stellen aan de klantenservice.
Graag een reactie van een medewerker van Telfort als dat kan

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer