beantwoord

Mijn abonnement is beeindigd maar moet alsnog de komende maand betalen

• 20 augustus 2013
  • 2 reacties
  • 1871 keer bekeken

Mijn abonnement is 19 augustus beëindigd en nu moet ik weer voor de voldende maand abonnemetskosten betalen dit kan niet de bedoeling zijn.
icon

Beste antwoord door Denise 20 augustus 2013, 14:33

@henkru59,

Ik sluit mij aan bij Enterprise. Je betaalt de abonnementskosten altijd één maand vooruit. Hierdoor kan het voorkomen dat wij jouw abonnementskosten berekenen terwijl het abonnement al is beëindigd. Teveel betaalde abonnementskosten worden op de eindfactuur verrekend met eventuele gebruikskosten die je hebt gemaakt. Heb je na deze verrekening nog een bedrag tegoed van Telfort? Dan storten wij dit binnen 14 werkdagen na ontvangst van de laatste factuur terug op jouw rekening.

Meer informatie lees je hier.

Weet je zo voldoende?

Denise
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Dat komt omdat de fakturen voor de nieuwe maand op de 15e van die maand worden opgemaakt.
Aangezien je bij Telfort altijd een maand vooruit betaald dient deze faktuur dus betaald te worden waarna er in de daar opvolgende maand een kredietfaktuur volgt waarin alles wordt verrekend en je dus het teveel betaalde terug krijgt.

Ik hoop dat e.e.a. zo duidelijk is.
Reputatie 3
Badge +1
@henkru59,

Ik sluit mij aan bij Enterprise. Je betaalt de abonnementskosten altijd één maand vooruit. Hierdoor kan het voorkomen dat wij jouw abonnementskosten berekenen terwijl het abonnement al is beëindigd. Teveel betaalde abonnementskosten worden op de eindfactuur verrekend met eventuele gebruikskosten die je hebt gemaakt. Heb je na deze verrekening nog een bedrag tegoed van Telfort? Dan storten wij dit binnen 14 werkdagen na ontvangst van de laatste factuur terug op jouw rekening.

Meer informatie lees je hier.

Weet je zo voldoende?

Denise

Reageer