beantwoord

Melding 'voicemailbox bestaat niet' bij instellen voicemail

• 29 november 2013
  • 7 reacties
  • 1906 keer bekeken

Beste lezer,

Ik ben sinds 18 november jl. klant bij telfort.
Nu wilde ik mijn voice mail instellen, nadat ik deze eerste heb ingeschakeld op mijn voiemail.
Alleen als ik nu 1233 bel, geeft hij aan dat de voicemailbox niet bestaat. Er is daardoor geen mogelijkheid deze voice mail in te stellen.

Kan iemand me helpen?

Mvg,
Susanne
icon

Beste antwoord door Denise 2 december 2013, 11:29

@Susanne66,

Erg vervelend dat je deze melding te horen krijgt. Ik kijk graag met je mee. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer sturen via een privébericht? Na ontvangst wordt het voor je uitgezocht.

Denise
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@Susanne66,

Erg vervelend dat je deze melding te horen krijgt. Ik kijk graag met je mee. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer sturen via een privébericht? Na ontvangst wordt het voor je uitgezocht.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@Susanne66,

Ik heb er voor gezorgd dat er zojuist telefonisch contact met jou is gelegd. Ik heb begrepen dat de voicemailbox inmiddels weer werkt. Kun je dit bevestigen? 🙂 Het verzoek met betrekking tot de Belstatus heb ik voor je uitgezet. Er wordt binnen twee werkdagen contact met jou gelegd hierover.

Denise
He Denise,

Ik ben inderdaad gebeld en het probleem is verholpen.
Ik hoor graag van  je vwb de belstatus problemen.

Dank je wel.

Mvg,
Susanne
Reputatie 3
Badge +1
@Susanne66,

Heel fijn om te lezen! 🙂

Denise
Reputatie 1
Beste Denise c.s.

sinds vandaag zijn mijn vrouw en ik allebei actief bij Telfort. Vlekkenloze en zeer goed gecommuniceerde overstap - hulde!

Bij het instellen van mijn voicemail krijg ik ook de "voicemailbox bestaat niet"-melding. Graag hulp in deze.

Met vriendelijke groet,
Niek
Reputatie 8
Badge +15
Als je met nummerbehoud naar Telfort bent gekomen dan kan dit de oorzaak zijn. Het kan namelijk tot maximaal 24uur duren voor het proces is afgerond. Probeer het later op de avonds maar eens.
Mocht het morgen nog niet werken dan kan je dat het beste laten weten in dit topic.

Ps.. ik red het nog geen dag met een volle accu 😉
Reputatie 1
Als je met nummerbehoud naar Telfort bent gekomen dan kan dit de oorzaak zijn. Het kan namelijk tot maximaal 24uur duren voor het proces is afgerond. Probeer het later op de avonds maar eens.
Mocht het morgen nog niet werken dan kan je dat het beste laten weten in dit topic.

Ps.. ik red het nog geen dag met een volle accu ;)

Top tip, dank je wel.

Een week op een accu? Met een Nokia 6310i lach je iedereen uit. 😉