beantwoord

Meerdere herinneringen ontvangen binnen termijn

• 6 juli 2017
  • 18 reacties
  • 292 keer bekeken

Hoe kan ik binnen 1 maand 'meerdere herinneringen' hebben gekregen terwijl ik op 23 juni nog bel met Telfort over het missen van een betaling en deze vrouw mij verzekerd dat er nog een nieuw incasso wordt ingediend en dat er op dat moment niets aan de hand is.
Dan heb ik ook geen briefpost ontvangen, geen herinneringen via de email en geen sms-jes ontvangen.
Ook moet ik volgens telfort 16,55 betalen terwijl erboven staat dat het bedrag 8 euro is.
Ik ben van goede wil en heb 23 juni nog meerdere malen expliciet gevraagd om betalingsgegevens om deze rekening te kunnen betalen.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 6 juli 2017, 10:37

Hallo niet-expert, welkom op het forum en hier ben ik! Je dubbele post heb ik verborgen, om verwarring te voorkomen. Ik ben ook benieuwd waar het vandaan komt en dat kijk ik graag voor je na. Stuur je me een privébericht met hierin je 06-nummer, naam van de contractant en je geboortedatum?
Hoe Jimny het zegt, zo zou het er wel uit moeten zijn. Wil je eens een screenshot plaatsen in dit topic hoe het er in de app bij jou uitziet? Dan kijk ik daar ook direct naar 🙂.
Bekijk reactie

18 reacties

Hoe kan ik binnen 1 maand 'meerdere herinneringen' hebben gekregen terwijl ik op 23 juni nog bel met Telfort over het missen van een betaling en deze vrouw mij verzekerd dat er nog een nieuw incasso wordt ingediend en dat er op dat moment niets aan de hand is.
Dan heb ik ook geen briefpost ontvangen, geen herinneringen via de email en geen sms-jes ontvangen
Ook moet ik volgens telfort 16,55 betalen terwijl erboven staat dat het bedrag 8 euro is.
Ik ben van goede wil en heb 23 juni nog meerdere malen expliciet gevraagd om betalingsgegevens om deze rekening te kunnen betalen.
Reputatie 8
Badge +17
Als je inlogt op je mijn telfort en daar klikt op facturen cq abonnement zie je als het goed is een regeltje/linkje staan dat je de openstaande factuur via het linkje per iDeal kunt betalen
Nee, die optie zie ik nergens staan, dus Jimny onthoud goed dat deze optie er niet is !

Ik vraag mij echter af waarom ik geen 'meerdere herinneringen' heb ontvangen, per post email of sms, terwijl Telfort dit beweert.

Verder wil ik nu ook weten waarom de telefoniste "mevr. Erhart" mij niet heeft gewezen op de optie om de rekening via Ideal te betalen terwijl ik haar meerdere malen expliciet heb verteld dat ik de rekening "vandaag" wilde betalen.

Dan rest mij nog de vraag waarom ik 16 euro moet betalen en niet 8 euro ?

Kan @Stephen - Telfort , @Cindy - Telfort , @Michael - Telfort , @Wieger - Telfort of @Deborah - Telfort zich ff melden bij mij ? dankjewel...
Reputatie 6
Badge +12
Hallo niet-expert, welkom op het forum en hier ben ik! Je dubbele post heb ik verborgen, om verwarring te voorkomen. Ik ben ook benieuwd waar het vandaan komt en dat kijk ik graag voor je na. Stuur je me een privébericht met hierin je 06-nummer, naam van de contractant en je geboortedatum?
Hoe Jimny het zegt, zo zou het er wel uit moeten zijn. Wil je eens een screenshot plaatsen in dit topic hoe het er in de app bij jou uitziet? Dan kijk ik daar ook direct naar 🙂.
voila

Reputatie 6
Badge +12
Dank je! Wil je me de gegevens toesturen in een privébericht? Dan kijk ik met je mee hoe dit kan.
Laten we stapje voor stapje gaan...
Ik wil graag dat je eerst een uitleg geeft waarom die "knop" naar het betalen via Ideal er niet is...
Reputatie 6
Badge +12
Een hele goede vraag waarom je die niet ziet en dat wil ik graag voor je nakijken. Hiervoor heb ik je gegevens nodig. Stuur je die toe? Dan kan ik je verder helpen.
Misschien, indien je Internet Explorer als browser gebruikt, kan daar ook een probleem liggen.
Bij mij werkte bv. de feedback knop niet in Internet Explorer.
Dit is natuurlijk heel iets anders maar misschien komt de knop wel in een andere browser tevoorschijn.
Mandy, het ligt niet aan de browser, het gaat om een regeltje/linkje - geen knop.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi niet-expert, ik heb geen gegevens van je voorbij zien komen. Die mag je altijd nog sturen als je meer wilt weten erover.
Hallo Friesian,

Ik bedoelde dat die knop niet zichtbaar was.
Misschien ook met die link?
Bericht is bewerkt in verband met uitingen die de huisregels overtreden.
Badge +13
Beste niet-expert,

In dit topic en in dit topic overtreed je de huisregels van het forum met reacties die niet door de beugel kunnen.
Mocht je nog een bericht plaatsen met deze toon, dan krijg je een tijdelijke ban.

Omgang met andere forumleden
  • Laat je medeforumleden in hun waarde.
  • Schelden, bedreigen en mensen lastigvallen is niet toegestaan. Ook niet in privéberichten.
  • Plaats in een vraagtopic alleen berichten die een constructieve bijdrage leveren.
Overtreed je de bovenstaande regels meerdere keren, dan volgen achtereenvolgens een eerste waarschuwing, een tweede waarschuwing met tijdelijke ban (één week) en een permanente ban.

Bron: https://forum.telfort.nl/over-het-forum-250/huisregels-tips-25876

Voor wat betreft je klacht: het is even afwachten tot een moderator je te hulp schiet en anders kun je gebruik maken van onze andere contactmogelijkheden. Schelden zorgt in elk geval niet voor een snellere oplossing.
jurjen, pfff mensen zoals jij doen mij van telfort weg willen gaan
ik had dat een paar maanden terug ook al toen ik belazerd werd door wat telefoon-vrouwen van telfort maar dit keer ben jij en er is gvd iedere keer weer gezeik met mn houding uuh ik bedoel JULLIE houding natuurlijk
want zo'n knul als jij is nu al bezig dit bericht te censureren

Maar ik ga toch braaf even het internet op op zoek naar natuurlijk duurdere abonnementen maar ergens zijn jullie de slechtse en is goedkoop ook miskoop !
Reputatie 8
Badge +11
Als er, zoals je zelf aangeeft, elke keer commentaar is op je houding dan kan ieder weldenkend mens verzinnen dat er dus inderdaad iets mis is met die houding.
Als je wat wilt bereiken heb je medewerking nodig en die krijg je niet door mensen tegen je in het harnas te jagen.
Even al is dit al oud toch een inhoudelijk antwoordt op de screenshot is duidelijk zichtbaar melding uit. Dus dan ontvang je in ieder geval geen voor aankondiging wat al zou schelen. Dat je verder geen herrineringen kreeg kan ook aan privacy instellingen liggen hoewel die niet voor berichten over betalingen zouden mogen gelden.

Reageer