beantwoord

Meer ingehouden, waarom?

• 19 mei 2020
  • 7 reacties
  • 127 keer bekeken

Waarom is er verleden maand 27 euro exstra ingehouden waar ik niks van weet

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 25 mei 2020, 11:36

Hoi @Hummertje, welkom bij ons op het forum. Op de facturen kan je inderdaad zien wat er precies in rekening is gebracht en waarom. Heb je daar al gekeken en iets gevonden?

Als dat niet zo is kan je ook jouw forumprofiel voorzien van je postcode en huisnummer (dus niet in een reactie hieronder), dan kan ik met je meekijken naar de factuur.

Ik hoor het graag van je als je dat gedaan hebt.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +18

@Hummertje om het forum overzichtelijk te houden kun je het beste een eigen nieuw topic aanmaken en dan graag ook even aangeven wat er in jou ogen niet klopt betreffende je factuur die je ongetwijfeld gehad hebt vorige maand

Admin: reactie mee verplaatst

Je zou dit inderdaad op de factuur terug moeten vinden, het gaat om Telfort thuis? Heb je meer dan gebruikelijk via de vaste lijn gebeld om maar een mogelijkheid te noemen.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Hummertje, welkom bij ons op het forum. Op de facturen kan je inderdaad zien wat er precies in rekening is gebracht en waarom. Heb je daar al gekeken en iets gevonden?

Als dat niet zo is kan je ook jouw forumprofiel voorzien van je postcode en huisnummer (dus niet in een reactie hieronder), dan kan ik met je meekijken naar de factuur.

Ik hoor het graag van je als je dat gedaan hebt.

Ik ka  mijn facturen zien daarom zag ik ook in eens 27 euro exstra  buite  mijn maandelijkse betaling en zie niet waarom dat is hartelijk bedankt

Ik ka  mijn facturen zien daarom zag ik ook in eens 27 euro exstra  buite  mijn maandelijkse betaling en zie niet waarom dat is hartelijk bedankt

Vreemd alles wat meer is dan je abonnement zijn verbruikskosten. Huren van een film bijvoorbeeld, of de kosten voor vaste telefonie. Is er soms een kortings periode afgelopen?

Heb je ook op de laatste pagina gekeken, meestal heeft een factuur 4 pagina's.

Reputatie 8
Badge +11

Zou je de gevraagde gegevens dan op je profiel kunnen invullen @Hummertje? Zonder die gegevens kan ik het ook niet zien :slight_smile:

Reputatie 8
Badge +11

We hebben geen reactie meer van je gezien @Hummertje, ook zie ik de gegevens nog niet op je profiel staan. Ik hoop dat dat betekent dat je het inmiddels via een andere weg hebt kunnen verduidelijken. Als we er hier meer over kunnen vertellen horen we het graag.

Reageer