beantwoord

Mail betreffende tariefswijziging

• 16 mei 2017
  • 4 reacties
  • 790 keer bekeken

Badge +1
Beste Telfort,

Deze mail met de volgende tekst ontving ik zojuist:

Beste meneer de Vos,

Per 1 juli 2017 passen we een aantal tarieven aan, zodat we kunnen blijven werken aan betere producten en diensten. Ook in 2017 staat er weer een aantal verbeteringen op de agenda. Zoals een nog stabielere en snellere verbinding en het nog beter maken van Interactieve TV.

Kunt u mij aangeven voor wanneer in 2017 mijn stabielere en snellere internetverbinding gepland staat?
icon

Beste antwoord door Jurgen - Telfort 17 mei 2017, 19:47

Hi Pietje5,

Dank voor je vraag!

We werken hard om alle Telfort Thuis klanten dit jaar 50Mb of 100Mb snelheid te geven, net als alle nieuwe klanten. Of jouw internet thuis ook sneller wordt door deze upgrade is afhankelijk van meerdere factoren. Lees hier een paar tips voor de hoogst haalbare internetsnelheid bij jou thuis.

Wanneer we jouw internetsnelheid gaan verbeteren, mag je natuurlijk een bericht van ons verwachten :)

Thanks, @Enterprise!
Bekijk reactie

4 reacties

Badge +1
Telfort is met haar antwoord nog trager als mijn internetverbinding. Ik denk dat ik genoeg weet
Reputatie 8
Badge +10
Op onderstaande website kan je meer info vinden over de huidige en toekomstige status van je verbinding.

https://netco-fpi-info.fourstack.nl
Badge +13
Hi Pietje5,

Dank voor je vraag!

We werken hard om alle Telfort Thuis klanten dit jaar 50Mb of 100Mb snelheid te geven, net als alle nieuwe klanten. Of jouw internet thuis ook sneller wordt door deze upgrade is afhankelijk van meerdere factoren. Lees hier een paar tips voor de hoogst haalbare internetsnelheid bij jou thuis.

Wanneer we jouw internetsnelheid gaan verbeteren, mag je natuurlijk een bericht van ons verwachten :)

Thanks, @Enterprise!
Badge +1
Beste Enterprise. Die website houd ik nu al meer dan twee jaar in de gaten. Overigens heeft KPN mij verteld, dat wanneer er nu nog geen update staat vermeld, ik deze ook nog niet in 2018 krijg. Weer een prijsverhoging prima, maar eerst leveren en dan pas in rekening brengen!! Belofte maakt schuld!

Reageer