maandtermijn klopt niet

  • 7 november 2012
  • 2 reacties
  • 1647 keer bekeken

Badge
na 3 maal telefonisch contact gehad te hebben ben ik er mee gestopt.
mijn vaste bedrag per maand is 30,56 dat gaf mijn app op de i-phone en als ik inlog op de computer altijd aan,
nu staat er tot mijn grote verbazing in een keer 41,50 ipv 30,56 een verschil van 11 euro.
is nooit zo geweest.niet op de i-phone app en computer!
ben gaan bellen 1e keer moesten ze uit gaan zoeken.
                           2e keer klopte het inderdaad niet , gaan we gelijk veranderen meneer,
                           3e keer , weer gebeld na 4 dagen want het was nog niet aangepast, kreeg te horen dat het wel klopt , is altijd zo geweest en zal nooit veranderen.
                                         krijgen ze niet voor elkaar. hoe kan dat nou, is nooit zo geweest!!!!!!!!!


inmiddels zijn de extra kosten ook opgelopen, daar ga je ook even voor betalen dus kosten zijn reed 16 euro meer.
wat gaan we hier aan doen,

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@ronniesluis,

Bedankt voor de aanvullende gegevens, ik heb het nagekeken.

Er is op dit moment een storing met de Belstatus app. Het kan kloppen dat de informatie die je daar ziet onjuist is. Daarnaast bedragen je abonnementskosten €30,56, hier wordt je ook voor geïncasseerd. De factuur na de verlenging kan er wel anders uit zien. Meer informatie hierover vind je via de volgende link: http://tinyurl.com/cmmcufs . Heb ik je zo voldoende geïnformeerd?

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@ronniesluis,

Welkom op het forum!
Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de abonnementskosten. Graag kijk ik op het contract na wat de abonnementskosten zijn. Hiervoor zijn je naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kun je de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Denise

Reageer