beantwoord

Maandelijks afschrijving te vroeg geïncasseerd

• 25 oktober 2020
  • 12 reacties
  • 211 keer bekeken

Reputatie 1

Het is mij opgevallen de maandelijks af te schrijven kosten deze maand te vroeg is geincasseerd. In het verleden werden deze kosten op de 24ste of 25ste van de maand van mijn bankrekening afgeschreven. Nu is dat de 21ste van de maand geworden.

Graag de oude afschrijvingsdatum weer in te stellen.

Ik dank je bijvoorbaat voor jouw medewerking.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 27 oktober 2020, 11:31

Hi @TelV, daar ben ik al weer. Even een correctie en aanvulling op mijn voorgaande reactie.

De factuurdatum blijft gelijk na de overgang naar KPN. Wat echter ietsje anders is, is wanneer de afschrijving gedaan wordt. Dit gebeurt bij KPN 3 dagen nadat je de factuur gekregen hebt. Bij Telfort duurde dit iets langer, dat was ongeveer 5 dagen. Dus daar komt het verschil in de incasso vandaan. 

Als het nu niet meer goed schikt, kan je zelf het factuurmoment aanpassen op kpn.com, zodat de incasso op een voor jou geschikt moment gebeurt. Als je dit wijzigt, zal het ingaan vanaf de volgende maand.

Bekijk reactie

12 reacties

Hallo @TelV , als je reeds naar KPN gemigreerd bent kun je die vraag bij KPN stellen, 0800 0402.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @TelV, ik kan me voorstellen dat je liever gewoon dezelfde incassodatum behoudt. Ik lees dat ‘ie ineens gewijzigd is. 

Net als JanD ben ik wel benieuwd of je al overgezet bent naar KPN? Als dat zo is, heb je hier bericht van gekregen per e-mail. Dat zorgt ervoor dat ik niet meer bij jouw gegevens kan. Er staan nog geen gegevens in je forumprofiel, waardoor ik het niet voor je kan nakijken nu. 

Reputatie 8
Badge +11

Hi @TelV, daar ben ik al weer. Even een correctie en aanvulling op mijn voorgaande reactie.

De factuurdatum blijft gelijk na de overgang naar KPN. Wat echter ietsje anders is, is wanneer de afschrijving gedaan wordt. Dit gebeurt bij KPN 3 dagen nadat je de factuur gekregen hebt. Bij Telfort duurde dit iets langer, dat was ongeveer 5 dagen. Dus daar komt het verschil in de incasso vandaan. 

Als het nu niet meer goed schikt, kan je zelf het factuurmoment aanpassen op kpn.com, zodat de incasso op een voor jou geschikt moment gebeurt. Als je dit wijzigt, zal het ingaan vanaf de volgende maand.

Reputatie 1

Hartstikke bedankt Alexandra,

Het is mij gelukt om de incassosatum te wijzigen naar de 25ste van de maand door gebruik te maken van jouw link. En ja, ik ben al overgezet naar de KPN.

Maar wordt de Telfort forum opgeheven als iedereen is overgezet naar de KPN?

Reputatie 1

Hallo @TelV , als je reeds naar KPN gemigreerd bent kun je die vraag bij KPN stellen, 0800 0402.

Bedankt voor je reaktie JanD. Helaas heb ik over het weekend en ook gisteren mijn email niet bekijken. Dus zag ik pas vandaag jouw reaktie. Maar het telefoonnummer van de KPN zou zeker handig zijn mocht er iets mis gaan.

Hallo @TelV vanaf 2-11-2020 is het TFT-forum alléén nog maar leesbaar en vanaf 01-01-2021 is het forum uit de lucht.

Reputatie 1

Hallo @TelV vanaf 2-11-2020 is het TFT-forum alléén nog maar leesbaar en vanaf 01-01-2021 is het forum uit de lucht.

Da’s jammer. Komt er dan een forum bij KPM voor klanten van Telfort?

Reputatie 8
Badge +18

@TelV Kpn heeft ook een soortgelijk forum

Reputatie 8
Badge +11

@TelV Super, graag gedaan! 

Wat JanD aangeeft klopt inderdaad. Vanaf volgende week is het Telfort Forum nog wel toegankelijk, maar alleen leesbaar. Je kunt vanaf nu al terecht bij de KPN klantenservice, of op het KPN forum, mocht je vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben :slight_smile:

Reputatie 1

Bedankt Jimny.

Ontvang ik daar een mededeling over of moet ik dat zelf uitzoeken?

Bedankt Jimny.

Ontvang ik daar een mededeling over of moet ik dat zelf uitzoeken?

Hallo @TelV , op het KPN-forum kun je nu al terecht, even aanmelden en klaar.

https://forum.kpn.com/

Reputatie 1

OK, bedankt allemaal. Ik heb alles gevonden wat ik (misschien) nodig heb bij KPN.

Reageer