vraag

Lekker lang klopt niet als ik mijn gebruik na een gesprek van 1u en 24min heb gevoerd

• 16 september 2014
  • 2 reacties
  • 535 keer bekeken

Ik heb een sim-only abonnement en mij was duidelijk verteld, dat de kosten na het gesprek na de 10 min, verder gratis is.
Geldt dit echt ook voor de sim-only? :?:?
Ik zou graag een bevestiging/ reactie van jullie willen ontvangen via email naast het de Forum contact.
Hartelijk dank.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
hoi Mitel

Je kan het zelf ook controleren via de tarieven pagina. Lekker lang bellen geldt ook voor sim only. Je herkent het in de specificatie door een L aan het einde van de regel.

De eerste 10 minuten gaan van je belbundel af en bel je verder dan maak je gebruik van Lekker lang bellen.
Heb je geen belminuten meer dan worden de eerste 10 minuten buiten de bundel berekend.
Badge +2
Dit geldt voor alle abonnementen afgesloten na 16 april 2012. Verder is het uiteraard zo dat dit per gesprek geldt, niet per dag/maand. Heb jij bijv vandaag 1 gesprek van 1 min en 1 sec, 1 gesprek van 5 minuten, 1 gesprek van 15 minuten en 1 gesprek van 59 minuten, dan worden er 2+5+10+10 minuten in rekening gebracht. Weet je zo genoeg?

Reageer