Verklaart dus niet waarom ik in 1x van 121 naar 91 ging. En in de details van het huidige verbruik staat ook 30 minuten voor dit gesprek, welke overigens wel wat langer had geduurd.
Hoe zit dit?
Beste antwoord door Daphne
@DikkieDick,
Graag kijk ik met jou mee, maar verzoek je de eerstvolgende factuur af te wachten. Mocht je daarna nog vragen hebben kun je voorbeelden van de gesprekken doorgeven in een privébericht, aangevuld met jouw naw-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en 06-nummer. Na ontvangst ga ik voor jou aan de slag om de onduidelijkheid weg te nemen.
Daphne
Bekijk reactie
Graag kijk ik met jou mee, maar verzoek je de eerstvolgende factuur af te wachten. Mocht je daarna nog vragen hebben kun je voorbeelden van de gesprekken doorgeven in een privébericht, aangevuld met jouw naw-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en 06-nummer. Na ontvangst ga ik voor jou aan de slag om de onduidelijkheid weg te nemen.
Daphne