beantwoord

Lekker lang bellen maar er gaan meer minuten af...

• 13 juli 2015
  • 5 reacties
  • 678 keer bekeken

Badge
Afgelopen zaterdag had ik nog 121 belminuten over. Eega heeft toestel gebruikt en had lang gesprek. Daarna waren er 91 belminuten over. Vond het vreemd omdat ze langer had gebeld, totdat ik net keek bij mijn abonnement en zag dat ik Lekker lang bellen heb. Op de vorige factuur is dat ook een paar keer terug te vinden, bv. eerst 10 minuten uit de bundel en dan nog bv. 8 minuten met de L erachter.

Verklaart dus niet waarom ik in 1x van 121 naar 91 ging. En in de details van het huidige verbruik staat ook 30 minuten voor dit gesprek, welke overigens wel wat langer had geduurd.

Hoe zit dit?
icon

Beste antwoord door Daphne 13 juli 2015, 10:57

@DikkieDick,

Graag kijk ik met jou mee, maar verzoek je de eerstvolgende factuur af te wachten. Mocht je daarna nog vragen hebben kun je voorbeelden van de gesprekken doorgeven in een privébericht, aangevuld met jouw naw-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en 06-nummer. Na ontvangst ga ik voor jou aan de slag om de onduidelijkheid weg te nemen.

Daphne
Bekijk reactie

5 reacties

Badge +2
@DikkieDick,

Graag kijk ik met jou mee, maar verzoek je de eerstvolgende factuur af te wachten. Mocht je daarna nog vragen hebben kun je voorbeelden van de gesprekken doorgeven in een privébericht, aangevuld met jouw naw-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en 06-nummer. Na ontvangst ga ik voor jou aan de slag om de onduidelijkheid weg te nemen.

Daphne
Badge
@DikkieDick,

Daphne

Ok, doe ik (indien nodig). Thanx.
Badge +2
Afgesproken DikkieDick!
Hallo,
Bij mij hetzelfde verhaal. Een paar weken terug had ik een lang telefoongesprek en toen werd er maar 10 min afgeschreven maar de langere gesprekken na die tijd werden gewoon volledig afgeschreven van mijn tegoed.
Carla
Badge +2
@palmpie69,

Welkom op het forum!

Dat is niet de bedoeling en graag kijk ik met jou mee. In een privébericht kun je jouw naw-gegevens, e-mailadres, 06-nummer en factuurnummer/tijdstip gesprek aan mij doorgeven. Ik zie jouw reactie tegemoet.

Daphne

Reageer