beantwoord

Lekker Lang Bellen

• 27 augustus 2018
  • 17 reacties
  • 1550 keer bekeken

Reputatie 1
Goedendag,

Zojuist kreeg ik een sms, dat ik bijna door mijn bundel ben. Wat ik vreemd vind, met de hoeveelheid die ik bel. (Meestal langer als 10 minuten, of enkele seconden).
Maar nu ging ik naar mijn factuur van juli kijken, en daar zie ik maar gedeeltelijk L* staan.
Dit staat voor lekker lang bellen. Maar als ik de minuten na loop, worden gewoon alle minuten afgeschreven worden i.p.v. de 10 minuten.
Maar de L* staat niet bij alle gesprekken die langer als 10 minuten duurden.

Zouden jullie dit kunnen nakijken en mogelijk kunnen corrigeren?

Voorbeeld:
Factuur Juli kom ik 120 minuten wat had moeten worden afgeschreven, aan lang bellen. Maar het is meer afgeschreven.
Maar ook nog eens andere extra minuten afgeschreven.
Minuten opgeteld is 367,67 . Afgeschreven 401 minuten?

De andere facturen, ga ik ook nog langs lopen, sinds ik dit abonnement heb, april dit jaar.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 augustus 2018, 13:05

Het is puur nog een administratief iets. Excuses hiervoor, inmiddels is dit opgelost. Na de verlenging ben je akkoord gegaan met de nieuwe voorwaarden. Lekker lang is sindsdien geen onderdeel meer van het abonnement. Ik kan je hier dan ook niet voor compenseren.
Bekijk reactie

17 reacties

Heb je recent verlengd, of al een ouder abo?
https://forum.telfort.nl/nieuws-251/hagelnieuw-en-nog-beter-onze-nieuwe-abonnementen-mobiel-mrt-2018-74472
Reputatie 1
Recent verlengt, April is het in gegaan.

De "L" staat op meerdere facturen, sporadisch sinds het verlengt is en ervoor al (Begin april factuur, oud abbo)

En dit staat ook op het factuur:
De letter L achter de gesprekskosten betekent dat dit een LekkerLang gesprek is. Het deel van het
gesprek dat langer dan 10 minuten duurt, is dan gratis.
De nieuwe abo's vanaf maart:

... verandert Lekker Lang Bellen?
Lekker Lang Bellen komt te vervallen. Daar staat tegenover dat onbeperkt bellen nu bij ieder
abonnement mogelijk is en extra scherp geprijsd is (€ 1). En sms'en is altijd onbeperkt.

Waar de L staat zijn nog gesprekken van voor de verlenging?
Reputatie 1
Het vervallen las ik. Maar dit is op factuur nieuwe abbo, is in gegaan april dit jaar.
En die tekst staat op de factuur van juli dit jaar o.a. Ook.

De L staat op het huidige nieuwe abonnement sporadisch. Bij sommige wel en bij andere niet, wel dezelfde factuur. En bij eerdere maanden ook.
Staat het 06 nummer waar het over gaat al in je forumprofiel?
https://forum.telfort.nl/settings/profile
Dan kan webcare, als ze aan je topic toezijn, kijken wat er goed, en wat er fout gaat.
Reputatie 1
Bedankt @nelly jacoba
Zojuist toegevoegd.
Reputatie 1
Wel vervelend is het, volgende bundel termijn is pas zaterdag.
Dat webcare gauw kan kijken, enz.
Is uitbreiden met onbeperkt bellen voor € 1,- geen goede optie voor je?
Reputatie 1
Het zou een optie zijn, maar dan wordt het maand abbo nog duurder. Dan ben ik bij alternatieven goedkoper uit, en meer extra's.

Ben al jaren Telfort klant, ik wacht daardoor eerst de klantenservice even af.
Kijken over hoe of wat, want deze dubbele communicatie hoort niet.
Niet in pakket, en op facturen wel in pakket neerzetten en de rest van mijn 1ste vraag post.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Vrager, ik begrijp dat je graag wilt weten hoe het zit met de minuten. Er worden meer afgeschreven dan je verwacht had. Je geeft aan dit jaar nog verlengd te hebben. Dit zie ik ook terug. Dit is de nieuwste vorm van de abonnementen. Lekker lang is geen onderdeel meer van deze abonnementen. Alle minuten worden dus in rekening gebracht. Ik zie lekker lang inderdaad nog wel op de factuur staan. Waarom dat is durf ik niet te zeggen. Dit ga ik even uitzoeken. Ik hoop er eind deze week, begin volgende week op terug te komen.
Reputatie 1
@Bart - Telfort Bedankt, ik wacht je reactie even af.
Reputatie 8
Badge +11
Yes, ik kom er bij je op terug als ik meer weet.
Reputatie 8
Badge +11
Daar ben ik weer. Ik heb een antwoord ontvangen. 9 juli is de laatste datum dat lekker lang op de factuur staat. Sindsdien staat het niet meer op de factuur en mag het ook niet meer voorkomen. De volgende factuur komt over ongeveer een anderhalve week uit. Daar zou geen L meer van lekker op mogen voorkomen. Zou je dat tegen die tijd eens willen bekijken?
Reputatie 1
Hoi @Bart - Telfort ,

Bedankt voor uw reactie.

Als het op de factuur staat, dan hoort het ook zo verrekend te worden.
Gezien er meerdere facturen, na de verlening, niet lijken te kloppen, lijkt dit niet het geval te zijn.
Kan ik hierin gecompenseerd worden?

De volgende factuur houd ik u op de hoogte.
Reputatie 8
Badge +11
Het is puur nog een administratief iets. Excuses hiervoor, inmiddels is dit opgelost. Na de verlenging ben je akkoord gegaan met de nieuwe voorwaarden. Lekker lang is sindsdien geen onderdeel meer van het abonnement. Ik kan je hier dan ook niet voor compenseren.
Reputatie 1
Aangezien ik alleen kan like een reactie. Doe ik het even zo, want er is mij gevraagd om het antwoord aan te geven. @Jasper Telfort.

Dit keer via Forum geen antwoord gekregen.

Maar de klantenservice en de backoffice hebben mij wel kunnen helpen. 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie inderdaad dat er contact is geweest. Fijn om te lezen dat je een antwoord hebt gekregen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag.

Reageer