beantwoord

Lagere abonnementskosten door opzeggen en opnieuw klant worden?

• 14 februari 2018
  • 7 reacties
  • 260 keer bekeken

Ik ben sinds okt 2015 bij Telfort,glasvezel, betaal 45€ per maand, waarom betalen nieuwe klanten maar 42,50€ ?
Moet ik gaan opzeggen en dan weer opnieuw klant worden ? Misschien krijg ik dan wel een beter en nieuwer modem waar het WiFi bereik beter van is
Ben benieuwd naar u reactie

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door Deborah 15 februari 2018, 11:04

Goedemorgen Toondevet 😳. Zoals @jimny en @Enterprise al aangeven. Mocht je van een ander aanbod gebruik willen maken, dan kun je je abonnement verlengen. Je hebt nog een oud type glasvezel. Het nieuwe glasvezel abonnement is 42,50 per maand. Mocht je meer willen weten over de mogelijkheden met nieuw glas, dan kun je het beste gratis bellen naar 0800 1707 en/of meer lezen op deze pagina. Een collega kan je dan uitgebreid adviseren!
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Misschien is het een optie om je glasvezel abo te verlengen indien mogelijk om ook op 42,50 per maand uit te komen.
Heb je trouwens het oude glasvezel met de Amino ontvanger
Reputatie 8
Badge +19
Ik ben sinds okt 2015 bij Telfort,glasvezel, betaal 45€ per maand, waarom betalen nieuwe klanten maar 42,50€ ?
Moet ik gaan opzeggen en dan weer opnieuw klant worden ?

Dat kan, maar zes weken zonder internet en TV..?
Misschien is het een optie om je glasvezel abo te verlengen indien mogelijk om ook op 42,50 per maand uit te komen.
Heb je trouwens het oude glasvezel met de Amino ontvanger

Zou een optie zijn Jimmy, heb de zwarte animo met zwarte ab, maar hoor graag hoe we eea kunnen regelen 🙂
Reputatie 8
Badge +19

Zo werkt het niet... Telfort ziet dat je al klant bent. :8
Wel als je het abbo verlengt, maar dan eerst de storingen verhelpen, wederom waiting for network storing, en dat tijdens de OS 😡
Reputatie 8
Badge +17
Lees onderstaande link eens door

https://forum.telfort.nl/internet-267/uitleg-vergelijk-ons-oude-en-nieuwe-glasvezelabonnement-49935
Reputatie 4
Badge +10
Goedemorgen Toondevet 😳. Zoals @jimny en @Enterprise al aangeven. Mocht je van een ander aanbod gebruik willen maken, dan kun je je abonnement verlengen. Je hebt nog een oud type glasvezel. Het nieuwe glasvezel abonnement is 42,50 per maand. Mocht je meer willen weten over de mogelijkheden met nieuw glas, dan kun je het beste gratis bellen naar 0800 1707 en/of meer lezen op deze pagina. Een collega kan je dan uitgebreid adviseren!

Reageer