beantwoord

Laatste factuur na stopzetten van abonnement

  • 10 november 2017
  • 1 reactie
  • 324 keer bekeken

Ik heb een mail ontvangen met de volgende tekst op 06/10/2017:

Wij hebben een overstapverzoek ontvangen van een andere internetprovider. Uw overstapdatum staat gepland op 2 november 2017 .
Wat kunt u verwachten?
1. Op 2 november 2017 wordt uw abonnement stopgezet.
2. Als uw abonnement is stopgezet ontvangt u van ons een bevestiging.
3. In de week daarna ontvangt u uw laatste factuur.


Ik heb nooit een bevestiging ontvangen en heb well voor de volledige maand van November al een factuur moeten betalen. Was dit dan mijn laatste factuur?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 10 november 2017, 12:32

@DimitriTDan komt er nog een eindfactuur waarbij je teveel betaalde maandkosten weer terug krijgt.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +15
@DimitriTDan komt er nog een eindfactuur waarbij je teveel betaalde maandkosten weer terug krijgt.

Reageer