beantwoord

Kunnen jullie blokkade van WiFi opheffen

• 23 september 2020
  • 2 reacties
  • 66 keer bekeken

Beste Telfort,

Om 04:23 kreeg ik een bevestigingsmail dat ik betaald heb van mijn openstaande facturen maar we zijn al 2 uur verder maar de blokkade is nog niet opgeheft zie ik van mijn WiFi. Ik heb de box ook uit en weer aangezet maar ik heb nog geen vooruitgang. Kunnen jullie me ermee helpen of de blokkade eraf halen?

Met vriendelijke groet,

Goren

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 23 september 2020, 11:24

Welkom bij ons op het forum @Goren, als ik je goed begrijp was je afgesloten vanwege een openstaande factuur? Dan is niet alleen de WiFi geblokkeerd, maar de volledige verbinding. Ik ben voor je gaan kijken en de verbinding is nu actief, sinds ongeveer een uurtje nadat je dit plaatste. Werkt het voor jou ook weer?

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Welkom bij ons op het forum @Goren, als ik je goed begrijp was je afgesloten vanwege een openstaande factuur? Dan is niet alleen de WiFi geblokkeerd, maar de volledige verbinding. Ik ben voor je gaan kijken en de verbinding is nu actief, sinds ongeveer een uurtje nadat je dit plaatste. Werkt het voor jou ook weer?

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Goren, ik ga er vanuit dat het nu inderdaad werkt. Als dat niet zo is, of als je andere vragen hebt weet je ons te vinden.

Reageer