beantwoord

Kreeg net sms bericht

• 21 september 2016
  • 3 reacties
  • 308 keer bekeken

Beste Telfort.
Ik kreeg net een sms bericht dat ik over mijn belbundel heen ben en een bedrag van 33 euro moet betalen ipv mijn 7.60 . Dit is wel heel hoog bedrag. Kunt u voor mij nakijken ??
icon

Beste antwoord door Michael 14 oktober 2016, 15:07

Hi Chadia,

Mijn collega heeft je benaderd en heeft uitgelegd dat dit kosten voor het bellen buiten de bundel betreft. Omdat dit de eerste keer is, heeft zij uit coulance de extra kosten na verhoging van de bundel naar 400 minuten vergoed.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi Chadia,

Welkom op het Telfort forum!

Dat is inderdaad best een hoog bedrag. Kan me indenken dat je vraagtekens daar bij zet. Ik kijk graag voor je na hoe dit precies is gekomen als je je 06-nummer, postcode en huisnummer naar mij stuurt in 'n privébericht.

Bedankt!
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Chadia,

Dank voor je berichtje. Ik heb mijn collega's verzocht om dit voor je uit te zoeken je hierover te benaderen. Laat je het mij weten als je bent gebeld?

Bedankt!
Reputatie 8
Badge +2
Hi Chadia,

Mijn collega heeft je benaderd en heeft uitgelegd dat dit kosten voor het bellen buiten de bundel betreft. Omdat dit de eerste keer is, heeft zij uit coulance de extra kosten na verhoging van de bundel naar 400 minuten vergoed.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Reageer