Kosten vòòr ingangsdatum contract

• 26 oktober 2012
  • 0 reacties
  • 1781 keer bekeken

Gezien de slechte bereikbaarheid klantenservice per telefoon en het niet functioneren van contactformulieren, via deze weg:

*Ik ben sinds 1 okt. nieuwe klant van telfort en heb de volgende klachten:

*Mijn klacht betreft een factuur voor het standaardpakket int. tv. Gezien de slechte telefonische bereikbaarheid en het ontbreken/ niet functioneren van contactformulieren op jullie website voor interactieve tv/internet/bellen,dien ik mijn klacht via deze weg in.

1. Betreffende:
Factuurnummer: 3520597622
Factuurdatum: 26/10/2012
Klantcode: TVBTNS4N02

* Ik heb als ingangsdatum 1 oktober 2012 opgegeven en ook is de monteur op deze dag langs geweest. Op de factuur staan kosten berekend voor de ingangsdatum, namelijk 1.68 interactieve tv, 0.28 bellen standaard, 2.80 bellen standaard voor de periode van 26/09/2012 t/m 30/09/2012. Telfort heeft nergens geinformeerd of melding gedaan van kosten voor de ingangsdatum. De totale kosten van 4.76 + 1,19% btw = totaal 5.66 euro ontvang ik graag zo snel mogelijk terug. Tot en met de ingangsdatum heb ik gebruik gemaakt van de diensten van UPC.

2. Daarnaast zijn er kosten berekend voor het HBO pakket voor de periode van 01/11/2012−30/11/2012. Ik heb gekozen voor de actie van 3 maanden gratis en betaal ik pas vanaf 26-11-2012, de datum waarop ik HBO pluspakket wil opzeggen. Via internet is het niet mogelijk om het HBO pakket vanaf deze datum op te zeggen en de telefonische bereikbaarheid en service (kosten voor het gesprek) om dit door te geven zijn slecht. Bij deze wil ik graag HBO met ingang van 26/11/2012 opzeggen en daarnaast wil ik ook alvast het pluspakket met ingang van 26/12/2012 opzeggen.
Graag ontvang ik hier een bevestiging van en ontvang ik naast de kosten van 5.66, ook 2.50 (1.21*2.07) voor HBO terug; totaal 8.16 euro.

3.De bereikbaarheid van de telefonische klantenservice. Er is altijd een minimale wachttijd van 10 minuten en moet een bestaande klant van Telfort betalen voor de gesprekskosten.

4. Het contactformulier voor internet, telefonie en internet werkt niet. Daarom maak ik via deze weg gebruik van het contactformulier voor mobiel. Deze blijkt na het invullen ook niet te werken. KORTOM: SLECHTE BEREIKBAARBEID EN SERVICE VAN TELFORT

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer