beantwoord

Kosten voor gebruik 0900 nummer

• 25 januari 2020
  • 2 reacties
  • 194 keer bekeken

Hallo, 

Vorige maand heb ik geprobeerd om op oudjaarsdag te bellen naar een 0900 nummer. Ik heb echter 4 seconden aan de telefoon gehangen want ze waren niet bereikbaar. Ik had een vraag aan hen over een besteld artikel dat vertraagd was. 

Ondanks deze luttele 4 sec is er toch een euro in rekening gebracht. Ik heb 2 weken geprobeerd om dit te melden via het contactformulier maar deze had kuren.

Nu is het bedrag inmiddels afgeschreven en heb ik een euro teveel betaald om 4 seconden zonder iets verder te weten. Kan dit opgelost worden want ik baal er erg van. Hoop niet dat dit in de toekomst vaak zal terugkomen.

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 28 januari 2020, 20:47

Hoi @K. Vos59, welkom hier. 

Ik heb het nummer even opgezocht. Ik zie dat het het nummer is van DHL. Dit nummer kost 1 euro per gesprek. Dit staat ook netjes op de website van DHL en zal vermoedelijk ook verteld zijn toen je naar het nummer belde. Omdat er contact is geweest is de euro in rekening gebracht. 

Verder kunnen 0900 nummers verschillende kosten met zich meebrengen. Wordt altijd wel vermeld. Daarbij komen nog de gebruikelijke belkosten.

0900 servicenummer kosten alleen de gebruikelijke belkosten. 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge

@K. Vos59,ik denk  dat je beter een eigen topic kunt maken, dit topic is 7 jaar oud.

De moderatoren werken maandag weer en behandelen de vragen als je aan de beurt bent

Het telefoon nummer wat je gebeld hebt, is denk ik een fout nummer, ik heb het even voor je opgezocht en dit is het goede nummer

Contact met de klantenservice

Bel met 0900 9596 en spreek je vraag in

(Hiervoor betaal je alleen de gebruikelijke belkosten)

Dat staat er op de Telfort site

Met een vriendelijke groet

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @K. Vos59, welkom hier. 

Ik heb het nummer even opgezocht. Ik zie dat het het nummer is van DHL. Dit nummer kost 1 euro per gesprek. Dit staat ook netjes op de website van DHL en zal vermoedelijk ook verteld zijn toen je naar het nummer belde. Omdat er contact is geweest is de euro in rekening gebracht. 

Verder kunnen 0900 nummers verschillende kosten met zich meebrengen. Wordt altijd wel vermeld. Daarbij komen nog de gebruikelijke belkosten.

0900 servicenummer kosten alleen de gebruikelijke belkosten. 

Reageer