Kosten van mijn abonnement kloppen niet!

  • 2 november 2012
  • 2 reacties
  • 1479 keer bekeken

Hallo alle,

Ik heb onlangs een abbo afgesloten (300 bel, 100 sms, 500 mb) voor 15 euro pm (sim only).
Mijn abbo is ingegaan op 1 november en is 17 dagen actief tot verniewing (wat niet normaal is?) (waarom?).
Ik ben iemand die erg voorzichtig is met zijn kosten en schrok daarom ook dat er zomaar 23 euro (inclusief korting).

Het probleem dus: ik heb een half abbonement en dubbele/meer kosten.

Zijn er mensen die dit probleem ook hebben gehad of weten wat ik hiermee moet/kan doen?

Alvast bedankt voor jullie/uw hulp!

Met spoedige groet, Gerard Kock.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +10
deze had je ook al gezien?

https://www.telfort.nl/KBS/consument/services/Klantenservice/Factuur-en-verbruik/Vragen-over-uw-factuur/Eerste-factuur
heel erg bedankt!

Reageer