beantwoord

Kosten mobiel internet

• 14 mei 2018
  • 11 reacties
  • 130 keer bekeken

Hallo,

In januari mijn abonnement verlaagd, aan het einde van de maand zag ik een bedrag staan van €47,-. Ik betaalde in december nog €38,-.
De kosten van het internet zijn, zonder dat ik dit wist, opgehoogd.
Ik betaalde eerst voor 3 GB internet €7,-. Nu voor 2GB €15,-!

Telfort hierover gebeld, hun wisten hier ook niks vanaf. Waarom is het ineens zo duur geworden?
Kan dit eventueel opgelost worden? Ik vind het namelijk veel geld, voor 2GB internet ...
icon

Beste antwoord door Stephen 18 mei 2018, 15:09

Beste Lotte, wij hebben dit uitgezocht en ik moet je helaas aangeven dat de nieuwe prijs toch wel juist is.
Toen je je bundel hebt gewijzigd is de korting die jij hierop kreeg te komen vervallen. Dit kun je lezen bij voorwaarden wijzigen bundel. De korting voor de belminuten is nog steeds actief. Mocht je deze ook wijzigen dan komt ook deze korting te vervallen.
Indien je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Bekijk reactie

11 reacties

Dit zou niet mogen tenzij je een verleniging hebt gedaan. Zet je klantnummer en of je telefoonnummer in je profiel hier dan kan de klantenservice dit bekijken zodra je aan de beurt bent.
De huidige prijzen zijn 12,50 voor 1Gb en 17,50 voor 5GB in geval van sim only.
Reputatie 8
Badge +17
Wat staat er precies vermeld bij je abonnement als je inlogt op je mijn Telfort mobiel onder het kopje abonnement en bij verbruik.
Wat geeft je factuur van januari precies aan.
Wat staat er precies vermeld bij je abonnement als je inlogt op je mijn Telfort mobiel onder het kopje abonnement en bij verbruik.
Wat geeft je factuur van januari precies aan.

Er staat dat ik voor €15,04 2GB internet heb in januari. Terwijl er in december €7,53 euro staat voor 3GB internet.
De verlaging was dat via Mijntelfort of betrof het een aanpassing tijdens een verlenging?
De verlaging was dat via Mijntelfort of betrof het een aanpassing tijdens een verlenging?

Dit was via de Mijntelfortapp.
Voor de duidelijkheid: in 2017 ook wel eens mijn bundel via de app aangepast. Dit ging altijd zonder gekke kosten enz.
Vanaf januari 2018 stonden er ineens andere bedragen ect. Geen mail of herinnering niks.
Daar zal de klantenservice naar moeten kijken.
Daar zal de klantenservice naar moeten kijken.

Die zijn al gebeld.
Ik moest via de chat/forum een klacht indienen.
Ik bedoel ook de klantenservice in de vorm van de moderatoren hier.
Die vreemde bedragen zag je tijdens het aanpassen of pas later op je factuur?
Ik bedoel ook de klantenservice in de vorm van de moderatoren hier.
Die vreemde bedragen zag je tijdens het aanpassen of pas later op je factuur?

Tijdens het aanpassen in de app zag ik niks, geen afwijkende bedragen. Anders had ik t nooit gedaan. Ook geen verlaging of verhoging van het bedrag. Drie weken later zag ik op mijn factuur staan dat ik €47 moest betalen.
Gelijk in de app gekeken en daar zag ik staan dat de kosten van t internet fors omhoog waren gegaan.

Het is overigens alleen met t internet. Bellen en smsen zijn hetzelfde gebleven in de kosten.

Bij navraag aan de klantenservice werd t duidelijk dat ik zelfs nu een iPhone 8 64 GB (heb nu de 6s 32 GB) kan nemen met 10GB internet en onbeperkt bellen voor minder dan mijn maandbedrag nu! Dat is toch raar?!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Lotte, welkom op het forum! Ik heb het even bekeken. Je ontving een korting op de 3000 MB's. Omdat je de bundel hebt gewijzigd is deze korting te komen vervallen. Je hebt ook aangegeven dat je voorheen bij een wijziging geen gekke kosten zag en ook geen afwijkende bedragen zag staan tijdens het aanpassen. Ik heb dit daarom intern doorgezet voor nader onderzoek. Mijn collega's gaan dit bekijken en binnen 3 werkdagen ontvang je een bericht hierover. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Lotte, wij hebben dit uitgezocht en ik moet je helaas aangeven dat de nieuwe prijs toch wel juist is.
Toen je je bundel hebt gewijzigd is de korting die jij hierop kreeg te komen vervallen. Dit kun je lezen bij voorwaarden wijzigen bundel. De korting voor de belminuten is nog steeds actief. Mocht je deze ook wijzigen dan komt ook deze korting te vervallen.
Indien je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.

Reageer