Kosten betalen voor telfort of ziggo!

• 15 juli 2012
  • 2 reacties
  • 2271 keer bekeken

Badge
Sinds 3 juli heb ik een alles in een pakket van telfort, en telfort regelde de overname van ziggo.
Nu kan ik door iedereen gebeld worden en zelf kan ik ook gewoon iedereen bellen maar alleen ziggo abonee`s die kunnen mij niet bellen?

Ik heb gebeld met telfort en die vertelde mij dat ik eerst 5 mensen dienden te bellen om ze vervolgens mij terug te bellen zodat telfort kon zien wat er aan de hand is.
Dit is natuurlijk heel mooi , maar ondertussen hoor ik niemand bij telfort die zegt, maakt u geen kosten want u belt in opdracht van ons 5 mensen die mensen maken speciaal voor mij ook weer kosten.
En dan vraag ik kan ik u terugbellen om een en ander kort te sluiten, dan krijg je te horen van telfort dat je gewoon weer mag bellen met de klantenservice à 10 eurocent per minuut.
Hoe kan je nu nog spreken van klantenservice, wat versta je onder klantenservice als je de klant voor alles laat opdraaien, zelfs als de fout zoals telfort zelf zegt niet bij mij ligt!
Ik zou zeggen telfort een goed begin is hat halve werk en ik hoop dat het dan ook gewoon opgelost gaat worden zoals het hoort.
Word vervolgd...

Mvg Raymond.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@starters,

Dat is inderdaad een vervelende binnenkomer, ik ga de desbetreffende afdeling doorgeven wat uw ervaringen zijn en er wordt z.s.m. contact met u opgenomen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Henk
Badge
@starters,

Dat is inderdaad een vervelende binnenkomer, ik ga de desbetreffende afdeling doorgeven wat uw ervaringen zijn en er wordt z.s.m. contact met u opgenomen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Henk

Hoi Henk,

allereerst wil ik melden dat het probleem op 18 juli is opgelost , het zal wel toeval zijn maar op 17 juli eindigde mijn contrackt met ziggo en nu kunnen alle ziggo klanten mij wel bereiken.
ik ben blij dat dit euvel is verholpen.

Henk tot heden heb ik nog geen bericht gehad van telfort met betrekking een onkostenvergoeding of gesprek hierover?

Mvg Raymond

Reageer