beantwoord

Kosten berekend voorminuten terwijl ik nog belminuten over heb.

• 1 augustus 2013
  • 3 reacties
  • 1467 keer bekeken

Hallo,

ik heb een abonnement van 7 euro per maand voor 300 belminuten.
Vandaag heb ik mijn rekening gecheckt en valt me op dat er voor de maand juni 13,70 is afgeschreven ipv 7 euro.
Ik naar de specificaties gekeken en blijkt dat ervoor een gesprek van 27 minuten 6,75 euro is berekend.
Dit vond plaats op 25 mei om 21.33 en precies daar boven staat een gesprek op dezelfde datum en tijdstip van 5 min die wel binnen de bundel vallen.
Ik neem aan dit één gesprek is en opgesplits om een of andere reden.
Nu zou het niet raar zijn als het gesprek opgesplits wordt omdat ik na de eerste 5 minuten buiten mijn belbundel ben gevallen.
Maar de dagen na 25 mei staan er nog genoeg gesprekken op het factuur die WEL binnen de bundel vallen.
Ook is het totaal aantal gebelde minuten van de hele maand onder de 300 min... dus ik snap niet waarom er ineens 6,75 euro is gerekend voor die 27 minuten.

Kan iemand dit uitleggen?

Mvg,
Jessica
icon

Beste antwoord door Denise 2 augustus 2013, 11:59

@jessicacheng,

Het is duidelijk dat dit verwarring heeft veroorzaakt. Ik kijk graag de factuur voor je na om duidelijkheid te verschaffen. Kun je jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres kenbaar maken via een privébericht?

Denise
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Kosten voor het gebruik van een betaald nummer a 25 eurocent per minuut...?
Nee, het nummer was van mijn zusje die ik belde en zij heeft zo toevallig ook en telfort nummer.
En nogmaals, er stonden 2 gesprekken van 25 mei om 21.33u, de een van 5 min en andere van 27 min.
Volgens mij was dit gewoon 1 geprek in plaats van 2.
Lijkt mij ook onmogelijk om om 21.33u voor  5 min aan de lijn te zitten en nogmaals om 21.33u voor 27 min,
op dezefde dag en tijdstip naar hetzelfde nummer.
Reputatie 3
Badge +1
@jessicacheng,

Het is duidelijk dat dit verwarring heeft veroorzaakt. Ik kijk graag de factuur voor je na om duidelijkheid te verschaffen. Kun je jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres kenbaar maken via een privébericht?

Denise

Reageer