beantwoord

Kosten BelStatus na verlenging

• 10 februari 2012
  • 19 reacties
  • 3649 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Goedenavond telfort.

Ik heb dus een klein vraagje en hoop dat u me dit kunt uitleggen.

Ik heb nu nog een abbo sim only van een 1 jaar en die verloopt op 09-03-2012.

Ik heb 2 maanden van tevoren een verlenging aangevraagt weer een sim only weer voor eer 1 jaar en die gaat dan in op 09-03-2012
.

Ik zou een sim abbo krijgen met 300 bel min en 25 sms jes.
Dit zou voor een bedrag per maand van 8.90 per maand

Nu zie ik bij mijn belstatus staan een bedrag van 18.10 dat klopt volgens mijn niet.

Het moet zijn 8.90

Ik heb al een email gestruurd maar tot op heden niks gehoord, dus is mijn vraag naar jullie toe kunnen jullie dit voor mijn nakijken.

Ik nam juist deze abbo omdat je omdat je klant al bent je of een nieuwe telefoon kon krijgen of korting op je kosten en dat laatste heb ik dus juist genomen.

Zou u dit voor mijn na kunnen kijken.

Met vriendelijke groet

Yvonne
icon

Beste antwoord door Telfort webcare 22 maart 2012, 14:22

De factuur zal gewoon correct zijn, want wij brengen de bedragen in rekening zoals is afgesproken. Zoals ik eerder al heb aangegeven is het bij u wat verwarrend doordat de ingangsdatum van uw verlenging en de ingangsdatum van uw rekeningperiode zo dicht bij elkaar liggen. Wat wij daadwerkelijk bij u in rekening brengen zijn de abonnementskosten die u terug kunt vinden onder het kopje 'Mijn abonnement'. 😃

Laïla
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

19 reacties

Badge
Staan er nog meer dingen bij dan allen dat bedrag?

Heb je het nieuwe kaartje al gebruikt, want dan zijn de kosten buiten de bundel en komen die er dus boven op.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi

Nee er staat alleen 18.10 abbonements kosten tussen haakjes plus kortingen.

En nee mijn nieuwe kaartje zit er niet in ik zit nog steeds op de oude dus daar kanhet niet aan liggen.

En voor een sim only verlenging krijg je geen nieuw kaartje ik heb het nog niet gehad tenminsten.

Dus de abbo kosten kloppen niet heel raar.

Ik heb mijn contract uitgeprint en daar staat duidelijk een bedrag van 8.90 per maand.

Dus ik vind het een beetje vreemd

Mischien ga ik het wel annuleen dat kan nog namelijk want ik heb een contracht et dat bedrag kan het toch niet anders zijn.

IK kijk het nog een weekje aan en annulleer ik het want dit klopt niet

yvon
Badge
Even wachten op webcares antwoord.
Meestal reageren die in het weekend niet dus zal wel maandag worden maar denk dat er wel een logische verklaring voor komt en anders word het door webcare vast wel opgelost
Reputatie 1
Badge +1
hoi.

okee ik wacht maandag nog wel even af.

In iedergeval bedankt dat je hebt gereageerd 😉

yvon
Badge +7
Graag ontvang ik in een privébericht uw naw-gegevens en 06-nummer van Telfort zodat ik u een passend antwoord kan geven.

Laïla
Reputatie 1
Badge +1
Hoi webcare

ik heb inmiddels u ee prive berichtje gestuurd.

groetje s yvon
Badge +7
Uw verlenging gaat in op 9 maart. De kosten in BelStatus worden nog berekend volgens uw huidige abonnement want de verlenging is nog niet van start gegaan. Zodra de verlenging ingaat worden de kosten herberekend.

Laïla
Reputatie 1
Badge +1
Hoi laila.

Okee dat snap ik maar hoe komen ze dan aan het bedrag van 18.10 want dat betaal ik ook niet nu
met mijn huidig abbonement.

Lief dat u het na wilt kijken hoor helemaal toppie.

Yvonne
Badge +7
De korting van uw huidige abonnement verloopt per 9 maart vandaar dat u een hoger bedrag ziet. U heeft verlengd, dus de kosten worden later herberekend.

Laïla
Reputatie 1
Badge +1
hoi laila

nou ik heb nu dus een faktuur gekregen van 18.41.

Ik snap er helemaal niks mee van hoor

er staat het volgende bij mijn faktuur

sms-bundel 25 sms bundel 04.03.2012 - 04.04.2012 € 2,48
Telfort sim only 300 minuten 04.03.2012 - 04.04.2012 € 14,28

Totaal abonnementskosten € 16,76

Ik heb hier een overeenkomst liggen met het volgende

Abonnement: Telfort sim only 300 (12 mnd), € 7,95 per maand (Na 12 maanden € 10,95 p/mnd)
Extra's: + 25 smsjes per maand, € 0,95 per maand (Na 12 mnd € 1,45).

Ik snap dus niet waarom ze dan 14,28 rekenen ipv 7,95 voor bellen
en 2,48 ipv 0,95 per maand voor sms.

Kunt u dit voor mijn uitzoeken want het klopt niet.

Ik heb hier een contract liggen dus kunne ze er niet van af wijken.

Ik hoor het graag van u..

Met vriendelijke groet

Yvonne
Badge +7
De factuur klopt gewoon. Uw verlenging gaat pas in op 9 maart, deze datum ligt nog in de toekomst. Toen de factuur werd opgemaakt, was uw verlenging nog niet doorgevoerd. De factuur is dus nog berekend volgens uw huidige abonnement. Op de factuur NA de verlenging worden de kosten berekend volgens de verlenging. De teveel vooruitbetaalde kosten van 09-03 tot 04-04 worden op de factuur na de verlenging gecorrigeerd.

Laïla
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Laïla

okee dan wacht ik even af op de negende.

Maar wil toch wel een compliment even maken hoor.
Zoals er gelijk op word gereageerd helemaal toppie.

Je bent een kanjer dank je wel.

Het is voor telfort goed dat jullie er zitten beter dan dat je er naar toe belt.

Dan kost het wat en nu kost het de klant niets en dat is in mijn ogen klant vriendelijk naar de bestaande klanten toe.

dus dank je wel hoor pluim verdiend zeker weten

yvon
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Laïla

Okee ik heb gewacht en zag een bedrag staan van -2.68.
18.41-2.68= bij mij dus 15.73 en geen 10.95 verschil 4.78

Ik ben niet over bijn abbo heen gegaan dus zit nog in mijn bundel.

En wat zag ik nu weer staan bij mijn nieuwe belstatus
Een bedrag staan van 13.68 dat zou mijn abbo zijn.

Ik heb wat ik al zei een abbo van 8.95 per maand dus hoe komen ze daar nu weer op
13.68-8.95 = verschil 4.73

en waar is die korting van gebleven die ze hebben berekent zeg maar .

Het zijn kleine bedraagjes maar ik snap de clou niet en nu is het maar vijf euro maar straks word het nog hoger .
Ik hoor het graag want ik vind het nu toch wel een beetje rare vormen gaan nemen.
Het is toch simpel dat ik een abbo heb van 8.95 en niet anders toch of zie ik het nu verkeert.

Ik had al een prive berichtje naar u gestuurd maar daar word niet op gereageert dus mischien op deze manier wel

groetje's yvonne
Badge +7
In het weekend zijn wij niet aanwezig. Op uw laatste factuur heeft u maar €1,29 korting omdat deze factuur nog volgens het oude abonnement is berekend. Dit heb ik ook in mijn eerdere bericht aangegeven. Bij het oude abonnement was de korting verlopen per 09-03-2012, vandaar minder korting.

Wat bij 'Mijn abonnement' staat, is wat wij maandelijks bij u in rekening brengen. Omdat de ingangsdatum van uw rekeningperiode en de ingangsdatum van uw verlenging dicht bij elkaar liggen, is het een beetje verwarrend. U hoeft zich echt geen zorgen te maken. Ik wil u vragen om de factuur van april af te wachten.

Laïla
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Laïla

Ja het is in inderdaad verwarrend.
Ik hoop inderdaad dat je gelijk krijgt en okee wacht mijn rekening april wel af.

Maar dan nog een klein vraagje er stond als berekening -2.76 waar is dat dan gebleven?
die berekening zie ik nergens staan.

groetje's yvonn
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Laïla

Ik had een email gestuurd naar telford en die zei dat ze een fout houden gemaakt op de site.
en dat ze hiervoor hun exuus aan bieden, gelijk maar uitgeprint natuurlijk.

Het staat er nog steeds ben beniewd naar de rekening.

word vervolgt :lol:

yvon
Badge +7
De factuur zal gewoon correct zijn, want wij brengen de bedragen in rekening zoals is afgesproken. Zoals ik eerder al heb aangegeven is het bij u wat verwarrend doordat de ingangsdatum van uw verlenging en de ingangsdatum van uw rekeningperiode zo dicht bij elkaar liggen. Wat wij daadwerkelijk bij u in rekening brengen zijn de abonnementskosten die u terug kunt vinden onder het kopje 'Mijn abonnement'. 😃

Laïla
Reputatie 1
Badge +1
Hoi laïla.

Er kan een slotje ophoor helemaal goed gegaan.
Topppie nogmaals voor alles..

yvonne
Badge
Wat fijn! Ik heb uw topic gesloten.

Laïla