Kosten BelStatus hoger dan overeengekomen
Hallo,
Via de website van Telfort heb ik een sim only abonnement afgesloten.
Twee weken geleden zag ik op mijn Telfort dat de kosten hoger zijn dan we zijn overeengekomen.
Ik heb toen gebelt met Telfort ze zeiden het meteen te corrigeren.
Enkele dagen geleden nog eens gebelt toen het zou wederom worden veranderd de korting die was niet doorberekent.
Helaas is het nog steeds niet verandert.
Wat kan ik nu het beste doen?
groet, Marianne
Via de website van Telfort heb ik een sim only abonnement afgesloten.
Twee weken geleden zag ik op mijn Telfort dat de kosten hoger zijn dan we zijn overeengekomen.
Ik heb toen gebelt met Telfort ze zeiden het meteen te corrigeren.
Enkele dagen geleden nog eens gebelt toen het zou wederom worden veranderd de korting die was niet doorberekent.
Helaas is het nog steeds niet verandert.
Wat kan ik nu het beste doen?
groet, Marianne
Laila,
Tot nu toe heeft er geen verandering plaats gevonden.
De korting is nog niet verrekend.
groet, Marianne
Tot nu toe heeft er geen verandering plaats gevonden.
De korting is nog niet verrekend.
groet, Marianne
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.