beantwoord

Kosten 0900 gebruik.

• 13 november 2012
  • 8 reacties
  • 2252 keer bekeken

Vandaag 13-11-2012 heb ik geprobeerd meerdere keren de klantenservice te bereiken. 3 x van de 4 gebeld te hebben werd er vermeld dat de wachtijd meer dan 20 min bedraagde. Ik heb toen verstandig opgehangen.

Om vandaag 16uur heb ik weer gebeld. Hier werd vermeld dat de wachtijd minder dan 10 min bedraagt. Nu ben ik blijven hangen en nu sta ik al 51:26 min in wacht!!!!

Ik wil deze kosten terug hebben! Bij wie moet ik zijn? Even wachten ok maar dit slaat alles en nee ik hang niet op want ik moet toch echt de klantenservice hebben!!!

#waardelozeservicevantelfort
icon

Beste antwoord door Jelmer - Telfort 19 november 2012, 13:27

@neogeo

Ik heb je een privébericht gestuurd om uit te leggen hoe ik de vergoeding heb berekend.

Jelmer
Bekijk reactie

8 reacties

Badge
@neogeo

Ik heb je een privébericht gestuurd om uit te leggen hoe ik de vergoeding heb berekend.

Jelmer
@jelmer Hoe wou je de kosten gaan vergoeden als ik nog niet nergens vermeld heb hoe hoog de kosten zijn??

#wtf?
Badge
@neogeo

Bedankt voor je bericht. Ik zie in ons systeem dat er is afgesproken om de belkosten te vergoeden. De vergoeding zal worden verrekend op de factuur van 28 december.

Jelmer
Jammer dat er niet teruggereageerd wordt op mij prive bericht!
De klantenservice van Telfort is waardeloos. Ik probeer al weken om mijn geld terug te krijgen, vanwege de absurd lange wacht tijden en de kosten van mijn abonement zijn doorgegaan terwijl ze niet eens leverden. 
Ik heb ook een telefoon rekening van meer dan € 80 extra gekregen omdat ik telkens de klantenservice van telfort heb gebeld. Omdat het niet goed geregeld was door jullie hoe zit het met mijn rekening??
Ook ik heb gisteren de klantenservice gebeld en na 47 minuten opgehangen omdat het me te gortig werd.
Reputatie 3
Badge +1
@neogeo,

Welkom op het forum!
Mijn excuses dat je zo lang hebt moeten wacht om een medewerker te spreken. Is het probleem waarvoor je belde inmiddels opgelost?
Graag ontvang ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres in een privébericht.

Denise

Reageer