kortingspercentage op laatste factuur [juli] niet juist berekend

• 4 augustus 2012
  • 0 reacties
  • 1567 keer bekeken

Badge
Ik zal proberen het helder uit te leggen
In juni 2012staat er op de factuur een korting berekend van 50,63% het abonnementsbedrag is dan 6,82 min de korting a 3,45
In juli 2012 staat er op de factuur een korting berekend van 50,63% het abonnementsbedrag is dan 6,99 min de korting a 3,31 dit bedrag zou dan ook 50,63% moeten zijn??als ik de rekenmachine gebruik kom ik op afgerond 3,54 [3,5390 is het precieze bedrag]

Hoe kan de korting in een keer minder zijn terwijl het abonnementsbedrag hoger ligt? zou toch minimaal een gelijk bedrag aan korting moeten zijn maar eigenlijk meer.want als ik korting krijg op een hoger begin bedrag zou de korting zelf ook meer moeten bedragen.
En ik weet wel t gaat om maar een verschil van 23 eurocent maar toch, ik blijf dat vreemd vinden en vermoed dat er ergens een fout is gemaakt.
Had hierover ook al gemaild kreeg ook netjes een bevestiging dat ik binnen 5 dagen antwoord zou ontvangen.....
gemaild op 20-7 en 5 werkdagen is dan bij mij 27 juli
maar inmddels is het 4 augustus dus al meer dan 10 werkdagen maar  geen antwoord op de mail.
Vind dit enigzins slordig te noemen.
Als men heel stellig beloofd om te reageren en het vervolgens niet doet. dit staat er letterlijk in de door jullie gestuurde ontvangstbevestiging      ....U krijgt binnen 5 werkdagen een antwoord van ons.....
Dus nu maar hier weer exact dezelfde vraag gesteld.

Webcare heeft U een antwoord hierop?
het gaat om referentienummer CM120720000120

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer